Akhirnya...

Ujung minggu aku abiskan masa ngan kemas bilik... BILIK saja ok.. x sempat nk kemas satu umah.. baru bilik je... dah huru hara umah tu aku kejekan.. ngan abuk yang banyak, sampai naik demam aku jadiknya... mmg x tahan kena abuk.. kalau takat letih tue boleh tahan lagi.. tapi bila dh start terbersin... abisssslaaa....

Alhamdulillah.. kurang2, hajat aku nk clearkan barang2 yang x perlu dr bilik tue dh hampir terlaksana.. walaupun x abis kemas lagi.. tapi kurang2nya proses itu berjalan.. & aku sangat seronok walaupun kepenatan tahap dewa dh nie.. sampaikan nak berjalan pun rasa x mampu.. tapi demimu anak tercinta..bolehkan saja.. kuatkan jer.. asal nnt masa dh deliver aku senang hati & senang capai apa yang aku nk..

Ari nie pegi keje, dengan tinggalkan umah agak serabut jugak la.. x sabar nk abis kemas semua.. tapi x mampu nk buat sekali serentak.. harap2 menjelang ujung minggu nie, aku dapat selesaikan semuanya dengan jaya!! YESS!! pastu leh la wat projek baru.. :D x sabar nk jahit sarung bantal & tilam baby lak.. hehehe

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..