26 weeks suda.. ^_^

Macam sangat cepat masa berlalu.. dah separuh perjalanan dah kandungan nie.. skang dah masuk 26 minggu.. means dah 6 bulan dah.. so, congak2 tinggal 3 bulan je lagi nk buat persiapan nak sambut org baru nie.. x sabar ada, takut pun ada gak.. walaupun nie kali ke 3 tapi pengalaman setiap kali tu berlainan kan..

Tadi pegi chckp lagi.. & kali nie berat dah naik 4 kg dr timbang last month.. huhu Dr pun terperanjat gak.. penangan raya nie.. sudahnya.. ujung minggu nie aku kena pegi klinik balik & minum air gula lak.. huhu x bestnya.. tapi demi baby nie.. x kisahla... apa2 pun bole asalkan semuanya sihat & baik2 belaka.. Ari nie jugak dapat injection utk kancing gigi.. huhu bila dah lama x kena inject nie.. terasa gak la.. even sampai skang lengan aku rasa kebas & lenguh2 nie.. cam x selesa sangat la.. tadi dh tuam ngan ais pun x jadik apa gak.. so, sudahnya aku terus baring jer sambil layan blog nie.. :D

Kali nie dapat scan & print muka baby.. seronok.. wat kali ke 2 berturut.. Dr scan & jantinanya tetap sama macam masa scan 1st... hehehe x kisah la mana2 sbb aku dh ada 2-2 kan.. janji anak mak nie nanti akan sihat walafiat cam kakak huda & abang hazren.. nak tgk muka baby??? pandai2 la tgk ek..

tengah sedap tido tue.. tapi kaki x diam gak.. asik tendang2 jer..

aiyark... kalau tgk date masa scan.. mcm awal jer aku bersalin.. huhu kena ready gak nie..


Vitamin plak makin bertambah dah.. kalau dulu cuba dapat obimin & neurogain jer.. tapi kali nie Dr xtrakan ngan Calsium plak.. sumernya gara2 aku skip2 minum susu... huhu.. banyaknya ubat... demimu wahai anak... mak telan jer... ^_^

Skang mood aku x baper baik.. badan pun penat jer.. kat opis keje bertimpa2.. banyak sangat nk kena wat dalam masa yang sama.. buat aku x menang tangan rasanya.. tapi cuba jer coolkan diri & wat mcm biasa jer.. hope aku dapat atasi dengan tenang... tapi kadang2 a few things buat aku rasa diketepikan.. huhu... mula la pk bukan2 .. "sensitif sangat plak skang" nyampah betul.. ahaks.. ;p

************************

jangan mengharap pada yang x pasti.. jangan mencari pada yang x kan dijumpai, jangan menunggu pada yang xkan tiba, jangan dinanti pada yang xkan kunjung tiba.. jangan sekali2 melakukan sesuatu utk menanti balasan kemudiannya... kerana setiap sesuatu pasti ada hikmahnya...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..