Sebelum Cuti Raya...

x penah2 nyer aku buat keje giler camnie.. tahun nie jadik giler gak.. haha.. Sumer gara2 kat opis nie dh xder sesapa.. yang pompuan tinggal la aku , noor, watie, eela, kak ida & shima jer.. owh.. sis ada.. yang lain sumer dh sampai kampung memasing dah.. huhu.. bestnya dorang dah balik kampung.. Aku keje ari nie pun sebab masa demam aritu, dh banyak amik cuti dah.. so, esok la baru aku start cuti..

Mula2 plan nk pegi berempat Aku, Noor, Watie & Eela.. alih2 eela call kata x dapat ikut sbb wallet tinggal kat umah.. huhu dh tinggal 3 jer.. hmm xperlah.. dh nak pegi plak, watie lak kata xleh nk ikut, dia x larat dh kena selsema.. sian dia.. So, tinggal la aku ngan noor jer.. noor kata jom je la.. so, xyah pk panjang kitorang pun kuar jer la.. Dekat kul 9am kuar dr opis.. naik tren kat Sg. Besi kul 9.30, sampai KL dalam kul 10.. Peliknya.. banyak kedai tutup lagi.. kitorang yang awal ke dorang yang lambat bukak nie?? huhu.. xperlah. kitorang jalan jer terus, kebetulan x ramai sgt org lagi.. jadik dan la nk tgk keliling .. tapi dlm kepala dh target dah apa yang nk dicari.. so x bazirkan masa kat sumer tempat.. hanya benti tempat yang perlu jer..

Dekat kul 12 akhirnya baru abis shoping sumer barang nk dicari & barang2 yang dikirim oleh kengkawan yang x dan nk pegi.. Kak Ina, Ija, Along.. jangan risau.. semua yang korang oder ada.. hehe janji aku dapat apa yang aku nak.. hahaha "KONTENA TERBALIK" punya pasal aku repeat balik shoping kat sana..

"Nie semua B punya pasal.. dia yang ajar aku pegi sini ujung minggu aritu.. kan dah kepingin dah... hihihi"

Alhamdulillah.. Selamat pegi & selamat balik.. Sampai opis, tgk ramai gak dh takder.. ada yang sekerat ari dh balik.. kalau ada pun mcm2 aktiviti ada.. yang nyata bukan keje rasmi.. sumer dh lalok raya dah.. ^_^. Utk beberapa jam yang tinggal nie.. aku pun update la blog nie jap.. hehe
Selamat Hari Raya semua.. owh.. alang2 tu.. malam tadi sempat gak wat Final Touch utk biskut raya.. dapat buat 2 jenis.. actually satu adunan jer.. tapi sebab2 tertentu jadik la 2.. hehe


Biskut Gajus : x naik sangat sbb letak putih telur & gajus atas dia kot.. rasa ok cuma x rangup je.. mcm lemau.. hmm

Last2 jadik biskut nie.. Biskut Cocoa kot.. haha Adunan aku ikut suke jer sbenarnya.. tgk bahan2 apa yang tinggal & last deep ngn coklat.. ok la dr aku teruskan ngan Gajus tadi..

Nie la rupanya kuih raya terakhir utk raya nie.. ^_^

Kurang2 impian nk wat kuih raya sendiri terlaksana.. so, harap2nya bersalin nnt xder la baby asik meleleh air liur.. hehe

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..