3 in 1..

Kerana insiden aku tergelicik depan lif ari ahad aritu, jadik balik dari keje semalam terus ke Kajang beli sandle baru.. rupa2nya sandle Crocs aku yang B belikan agak lama dulu dah haus dah tapak dia.. x perasan pun sbb best pakai sandle tue..

So, smalam singgah la Metro cr sandle.. alhamdulillah x amik masa lama pun.. masuk jer parkson, tgk2 terus berkenan kat satu sandle nie.. try2, tgk size ada.. terus amik & pegi bayar.. ^_^ dapat la sandle raya aku tahun nie.. hehe Bukan aku jer, tapi B pun tersampuk sama beli kasut gak utk raya.. tapi kitorang dah pakai dh ari nie.. x tunggu raya pun.. hahaha


Balik dr shoping tu dh lewat.. ingt nk bli je makan utk berbuka, pegi Kajang Raya rupanya dh tutup lak kedai tue.. so, dh blank nk makan apa.. Gi pasar ramadhan mmg x suka la.. tambahan hujan plak tue & Huda pun lum amik lagi.. Last2 ajak B gi Giant & bli ayam & sayur sikit.. so bujet2 sempat kot masak nie.. Pas beli barang, terus balik amik Huda & balik umah.. Sampai umah dh dekat kul 7 pm, aku x berlengah lagi terus masak.. apa yang sempat la kan.. huhu.. mmg giler cargas, dalam masa kurang stengah jam tu, aku dpt masak nasi, sambal ayam, sayur rebus & telur goreng.. Alhamdulillah.. ada gak rezeki berbuka ari nie..


Abis berbuka, rasa cam penat.. tapi rugi lak kalau duduk saja.. so, aku pun jalankan operasi buat kuih lagi.. tapi kali nie mmg aku no idea nak wat kuih apa.. Ayen pun xder , Huda plak tido.. so aku pun belasah jer la masuk campur sumer bahan yang aku nk & aku campur ngn biskut marrie yang dh dikisar.. Aku pun mulakan la operasi tu.. Kebetulan along bagi satu tepung utk rangupkan biskut.. aku pun campurkan sekali.. & hasilnya.. waa... sangat memberansangkan.. aku tekup2 guna acuan butterfly.. 'huda suka' & hias ngan rise bunga2.. waa.. comeynya.. Alhamdulillah.. biskut tu menjadi ngan jayanya.. so aku namakan biskut tue.. Butterfly Huda.. sbb xtau nk letak nama apa.. hehe sukati jer.. ^_^


Abis buat kuih dalam kul 11.30 malam, kemas2 solat pastu aku terus tido.. bangun pagi nie.. rasa seronok jer nk pi keje sebab kuih menjadi malam tadi.. hehe dalam satu hari 3 perkara bley buat dengan jayanya.. 3 in 1 :D

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..