Monday blues...

ari nie ari isnin.. permulaan minggu yang agak lesu.. terasa penatnya & sakit2 badan.. mungkin kerana penat balik kg & makan2 ujung minggu.. or penat mengemas umah sblm balik kg.. huhu segalanya berkemungkinan.. ^_^

Ari nie kat opis pun banyak keje.. x dan sangat nk tgk keliling, nk borak2.. nak jalan2 pun rasa x larat.. badan rasa sangat letih.. pagi2 lagi perut dh meragam.. lepas sahur jer, sakit perut.. pastu ok jap.. dekat kul 10am.. rasa cam lapar dh.. tetiba rasa nk makan... huhu biar benar.. tapi aku wat x layan jer.. abaikan perasaan tu.. & teruskan keje seperti biasa.. janji aku x banyak bergerak.. Petang nie, singgah Mydin jap beli alatulis sekolah ayen yang kehabisan.. adoi.. ikut hati rasa x larat.. nk pitam pun ada.. tapi aku abaikan lagi.. lagipun dh kul 5 pm dh.. x lama lagi nk buka.. sayang & membazir jer puasa nnt.. Lagipun teringat kata2 Dr.." kalau masa bulan puasa rasa lapar tu.. maknyer bukan anaknyer..." hehe so, baby nie aku rasa ok jer.. cuba yang penting aku kena kuat dari segi mental & fizikal.. Alhamdulillah jugak ari nie B kata B belikan makanan utk berbuka, so aku xyah masak.. ^_^. TQ B.. I Luv U ..

Sampai jer rumah tadi aku terus mandi, solat pastu lepak.. tapi rasa cam sangat letih jugak.. so, aku decide update blog nie.. kurang2 hilang jap ingatan aku pada keletihan tu.. hope hari esok leh diharungi dengan baik.. Kena makan berat cikit la masa sahur nnt.. Supaya banyak tenaga boleh disimpan.. ^_^.. owh.. skang baby dah masuk 19 minggu.. Means.. next week dh masuk 5 bulan dah.. huhu semoga baby sihat.. cepat sungguh masa berlalu.. x sabar tunggu kamu keluar..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

It's 1.1.11