Esok Adalah Penentu...

Setelah berminggu2 aku sibuk menguruskan persiapan untuk hari keluarga opis nie.. So esok.. adalah penentu kepada segala yang telah dirancang.. Macam2 perkara yang bermain kat kepala aku.. & bermacam2 jugak berkara yang dah berlaku sepanjang menyibukkan diri menyiapkan segalanya pada tahap yang terbaik.. tapi.. x semua yang kita rasa yang terbaik itu, dipandang baik juga oleh orang lain.. Seperti biasa.. mesti ada juga yang x kena sana sini.. ada jer yang nk kondem sana sini.. walhal.. apa pun berkaitan apa yang kita dah laksanakan sebelum nie.. mana nyer dorang amik kisah..

Aku bersyukur ada team sendiri yang mmg x berkira pasal keje..mereka pun sama komited mcm aku gak.. x kisah walau sibuk mana pun.. selagi aku kata mintak tolong.. dorang akan tlong.. Alhamdulillah.. TQ utk Eija, Sue, Kak Ina, Noor yang mmg x menang tangan melayan karenah aku.. x lupa gak pada Yati.. tapi dalam kesibukan tu kadang2 tanpa sedar aku juga dh melukakan hati orang laen... dalam sedar mahupun tidak.. kawan2 ... maaf andai terkasar bahasa, terlanjur bicara, terlebih suruh or terdera korang sepanjang menjadi AJK aku.. huhu.. maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki.. pastinya mmg x bermaksud utk lukakan hati sesapa.. tambahan pada korang sentiasa jadik teman kala suka & duka..

Untuk esok.. ntah apa yang bakal berlaku.. dah penat utk memikirkan semuanya.. Cuma sekarang.. apa yang aku boleh buat hanyalah berserah & berdoa agar semuanya berjalan baik & seperti apa yang dirancangkan.. perkara kecik bg org lain, mungkin besar pada aku... pun begitu.. aku akan tetap redha dengan apa jua implikasi yang akan timbul nnt.. Sekiranya segalanya berjalan baik & lancar.. Alhamdulillah.. tapi andai sebaliknya.. aku akan menerimanya dengan redha... Kita manusia hanya mampu merancang.. ketentuan akhirnya adalah terletak di tanganNya.. Insyaallah.. Sekiranya kita ikhlas dalam apa yang kita buat.. Allah akan permudahkan segalanya utk kita.. Insyaallah..

Jumpa esok di hari penentu... ^_^

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..