coretan utk hari ini..

Hi blog.. lama aku biarkan kau menyepi.. huhu.. kesian lak tgk.. Sori.. sejak dh cecah usia 31 tahun nie.. mcm malas lak nk bukak pc, nk online.. tambahan plak lately keje banyak .. sibuk sikit & x terpikir apa2 idea utk dicoretkan..

Diam x diam.. skang dh separuh bulan Ramadhan berlalu.. bermakna.. x lama lagi dh nak raya.. yeye.. mcm x sabar nk tunggu kuih raya.. teringin sangat nk buat sniri tapi mcm x berkesempatan jer.. hope raya nnt leh makan kuih raya yang best2.. ^_^..

Semalam & kelmarin dh selesai membeli baju raya anak2.. tahun nie cukup sekadar apa yang ada.. & ala kadar jer la.. baju sniri pun x bli .. sib baik la ada jubah hadiah besday yang B belikan.. so, aku jadikkan itu sebagai baju raya jer la nnt.. hehe.. at least ada gak baju baru.. Tahun nie pun aku mcm xder mood nk membeli itu & ini.. xder terasa nk buat persiapan utk raya.. xder tergerak nk beli kuih raya, nk tukar langsir, shoping baju.. huhu.. kalau nk pk seronok shoping.. wahh... mmg la seronok sangat.. sapa yang x suka shoping kan.. tapi bila kenangkan balik banyak benda... hmm.. x jadikla.. cukupla sekadar apa yang ada... kalau ada, ada la.. xder tu.. apa yang ada jer la.. lagipun cukup utk anak2 seronok ada baju baru dh la..

Lagipun yang aku pkkan bukan raya nie.. tapi kehadiran org baru nie nanti yang lebih utama kepentingannya.. masa tu nnt dh la bertembung ngn persiapan utk buka sekolah.. jadik bujetnya pasti akan lebih tinggi di situ.. dah la lama xder baby kecik, kompom semua barang keperluan kena beli baru sama macam anak sulung.. haha.. masa tu nnt aku x sabar nk shoping baju comey2.. ^_^.. semoga ada rezeki utk si kecik ini nnt... ayahnyer.. get ready jer la ek..

Klah.. cukup utk ari nie.. aku nk sambung kemas umah.. rasa makin letih pun ada, bila makin dikemas makin besepah lak rasa.. dh la nk bergerak banyak2 pun x larat sangat, tapi kalau dibiarkan bersepah.. lagilah penat satu badan tgk.. jadik nak tanak.. kena kuatkan je diri tu mengemas.. kalau aku x wat nnt.. mmg xkan berbuat la jawabnya.. Semoga aku terus diberikan kesihatan & kekuatan utk harungi hari2 ini dengan penuh ceria & gembira...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..