Rezeki baby agaknya...


Alhamdulillah syukur kehadrat Allah.. dikurniakan lagi rezeki.. Maybe tu yang selalu org kata.. bila ada baby baru or mengandungkan jer zuriat insyaallah.. adalah rezeki yang ikut dia.. So, alhamdulillah semalam aku dapat surat dari pendaftar.. ada rezeki nampaknya tahun nie nk dapat Anugerah Khidmat Cemerlang lagi.. naik pentas lagi.. nie utk kali ke-2 sepanjang 8 tahun perkhidmatan aku kat UPM nie.. walaupun dulu aku penah dengar 'ada org' kata.. awak layak utk naik pentas sekali jer sepanjang perkhidmatan.. tapi rupanya tak.. huhu.. & of coz.. aku ajak B datang sekali utk raikan hari tu sama2 ngan aku..

Walaupun kadang2 rasa.. ermm layak ke aku nie dapat?? tapi bila pk balik.. org kata.. rezeki x baik ditolak kan.. hehe so aku terima jer dengan redha & syukur alhamdulillah..

Baby.. nie utk kamu.. ^_^


Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..