rest...

Balik dr keje tadi amik budak2 mcm biasa kat umah makpah. Tapi sampai sana makpah kata ayen x sihat.. xnak makan, xnak minum, sumer pun xnak.. makan ubat pun xmo, sbb makpah kata badan dia panas... hmm.. mmg masa amik dia tadi pun rasa panas sikit. So xyah pk panjang terus jer bawak dia g klinik.. sampai klinik.. dh terlanjur tu aku pun jumpa dr sekali tanya pasal masalah aku 2-3 ari nie..

Dah borak2 ngan Dr sumer.. dia kata aku kurang darah.. hmm.. as usual la nie.. huhu & Dr bagi pil tambah darah plak.. So, aku kena makan Obimin + Iberet Folic. pastu Dr kata lagi, sbb lain yg boleh aku jadik pitam.. sbb x cukup tido, x cukup rehat.. rasanya skang x buat apa pun dah, cuma tgh2 malam skang nie mmg x lena tido la.. sbb tiap2 tgh malam/subuh gelita.. huda akan ketuk pintu .. nak kencing.. walhal waktu tu dia dh kencing pun atas tilam.. huhu letih oo.. tiap2 hari nk kena tukar alas, tukar selimut..tapi nk wat camne..redha jer la.. & sakit2 kat bawah perut tu maybe sbb keputihan masa mengandung nie.. so kadang2 mmg akan rasa sakit.. Dr pun dh bagi ubat jugak and dia kata xyah risau...

So, kesimpulan dr jumpa Dr tadi, Dr kata 'esok rehatlah..' & kawan2.. thnks 4 d'concern.. esok aku lepak umah jer.. meeting esok ada 2 plak tu.. pagi petang. nampak gayanya terpaksa skip la meeting tu.. ^_^

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..