"McD" ?!?!?!

setelah sekian lama aku terfobia & terloya tengok McD.. ntah kenapa ari nie aku tergerak nak makan.. huhu.. mcm x percaya.. gembira pun ada sbb kalau bleh makan mcD smula maknanya "pembawakan" ini akan berakhir.. hehe ~~~hati suda berbunga~~~

tapi punyala badigol nye aku nie.. teringin nk makan beger yang daging dia ayam seakan bergoreng tu.. yakni Mc Chicken..
tapi aku leh kata kat B yang aku nk BIG MAC.. yang rupa2nya BIG Mac tu adalah beger daging.. huhu..

my mistake.. tapi dek kerana sayangkan lakiku yg susah payah dh belikan beger & x baik membazir.. aku telan jer la... huhu... kan dh lain tu.. padan muka aku... tengah makan, ayen tanya..*kenapa muka mak macam sedey jer** errk.. perasan yer anak mak nie..
dalam hati aku hanya mampu berkata.. "mak x suka makan beger daging".. tapi x terluah & hanya senyum & kata.. "mana ada.. hehehe" tipu sunat... ^-^

komplikasinya :-
sekarang tekak aku dh loya, mood aku mcm out ckit, kepala aku suda mula pening.. tapi x seteruk masa aku makan mcD masa awal2 tau ngandung tu.. huhu alhamdulillah.. sib baik la kan.. & yang nyata.. pembawakan itu masih membawa lagi & aku x boleh menerima sepenuhnya lagi mcD.. atau kerana ia bukan seperti apa yang aku bayangkan.. hahaha padan muka aku sekali lagi..

moral of the story :-
kalau nk oder paper.. pastikan yang dalam mind tu sama seperti apa yang diiklankan.. semuanya dihujung jari.. jangan malas.. hehehe


Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..