Family Day...

Skang kat opis aku tgh sibuk utk persiapan Family Day FEM 2010 yang akan berlangsung dalam 2 minggu dr sekarang.. dah lama rasanyanya opis aku x wat family day.. jadik kali nie bila wat lagi.. waa.. terasa keseronokan tu .. idea pun suda mari untuk buat itu & ini walaupun bujetnya terhad.. tapi apa aku kisah ngn bujet tue.. yang penting.. aku akn pastikan yang event tu nnt akan meriah & nampak kesungguhannya bila ia diadakan.. lgpun bukan utk aku sorang kan...

seperti biasa.. aku ditugaskan handle bab hadiah.. hehe i like.. & itu bermakna, aku akan handle segala bentuk hadiah yang akn terbit utk event tu nnt.. Dari door gift, hadiah sukaneka, cabutan betuah & sebagainya yang ada kaitan.. hehe sedangkan benda yang xder kaitan ngn hadiah pun aku nyibuk gak.. bukan apa.. cuma terasa tanggungjawab bersama utk pastikan yg event kali nie berjalan baik.. so, apa perlu nk berkira2 sangat pasal keje kan..

so, dlm 2 weeks nie.. pastinya aku akan rasa penat tapi yakinnya x keseorangan.. sbb aku dh kenalpasti krew2 yang akan membantu sama.. dear frenz... bersedia utk bekerja & bershoping ek...^_^

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..