tentang K.A.M.I

Xtau post kali nie nk subjekkan pasal apa.. tapi terasa nk menulis gak..


citer pasal ayen, dia dh bukak clam dia malam semalam.. so arini nie dia dh ok sikit dh.. walaupun balik dr spital semalam menangis x hingat la.. pastu siap kena papah ngan B.. ari nie dh suh dia try pakai sluar.. tapi dia xmo.. x berani lagi katanya.. camner la nk hantar ke umah mak pah esok nie.. risau gak dibuatnya..

Huda pulak.. 2-3 hari nie.. bila org asik bagi tumpuan kat abang dia.. dia jeles la.. kalau bole.. apa yang kita buat utk abang dia.. dia pun nk jugak.. walau pada hakikatnya.. dia x suka pun.. saja la kan org kata nk amik perhatian gak.. maybe rasa kurang perhatian kot sejak abang dia sunat nie.. hmm.. nthlah.. sian huda..

pasal B.. hmm nk citer apa pasal B?? sepanjang ayen sunat nie.. B jadik bapa mithali.. mandikan ayen dialah orgnya, bawak ayen g spital pun dia gak.. ayen x larat jalan pun.. dia dukung jer walaupun hakikatnya x larat nak dokong.. haha sian B.. sampaikan masa huda muntah pun B gak yang kemaskan.. sbb aku rasa nk muntah lak bila tgk huda muntah.. huhu.. pasal B.. aku tetiba teringin nk tgk B rambut pendek.. tapi bila suh B potong rambut.. B kata xmo... alahai.. takut x hensem la tu... ahaks.. :p
pasal aku.. hmm.. aku mmg amik peluang masa terluang utk tido..tido.. & tido.. xtaula.. kadang tu bukan nk tido sangat pun.. tapi bila dh dok kat sofa, tetiba jadik lesu & layu.. last2 pejam mata.. baper kali bukak citer.. last2 citer tgk aku.. haha.. tumit plak agak sakit sejak ari sabtu aritu. nak berpijak rasa tumit tu mencucuk2.. ada org kata, peranakan jatuh & ada yang kata berat dah bertambah so jadik gitu.. hmm.. yang mana satu betul pun x pasti tapi aku amik jer 2-2 pendapat & ikut jer nasihat yang diterima.. Almaklumlah.. bila dh lama sangat x ngandung nie.. rasa lupa lak mcm mana pengalaman ngandung tu.. dan kalau ingt pun.. bukannya setiap anak itu sama pengalamannya.. hehe kan.... ^_^

pasal baby plak.. minggu nie dah masuk 9 minggu.. perut dh makin nampak.. terasa la senak2 dada tetiba, & terasa gak dia ngeras2 perut nie xpecially bila dh penat.. tapi so far ok jer.. xder la sampai aku x dapat tahan.. seluar dh sendat, baju pun sama.. yang dalam2 lagi la.. so kena carik yang baru la nampaknya.. haha shoping lagi.. ^_^.. seronok pk nk shoping jer.. tapi bila pk mana nk korek moneynya?? haha pening jap pale.. apa2pun.. xmo risau2 sangat.. rezeki tu pasti ada utk dia kan.. hope so...

thats all utk arinie.. esok dh kene keje smula.. dgr2nya esok ada gotong royong perdana kat opis.. apa yang diuar2kan x sama seperti apa yg dirancangkan dr awal.. hmm.. itu wat aku x sedap ati & of coz la x suke kan.. tapi xperlah.. think +ve jer.. & xmo pening2kan kepala pada benda2 yang x mendatangkan faedah wat aku.. baik bertenang je.. & jalani hari esok ngan tenang n hadapi dengan senyuman... hehe.. cam lama x dengar lagu tu...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..