Mungkin An Nur...


Masa cuti nie aku amik masa servey2 pasal An Nur.. daripada review yang aku baca, banyak yang bagi +ve komen pasal An Nur.. dan skang keyakinan aku nk ke An Nur tu dah 70%.. hehe.. Bukan Az Zahrah x bagus.. tapi aku dh saaaangat kerap ke Az Zahrah.. dan terasa nk ubah angin pulak...

Dari segi Dr yang akan merawat.. pasti aku akan pilih Dr Khamsiah jugak.. sbb aku penah ada pengalaman ngan dia.. tapi x tau la lagi camner nnt.. kot2 dr kham dh fully booked ke mana tau kan.. apa2 pun.. masih awal lagi utk aku membuat keputusan muktamad....
Dari yang aku baca.. banyak yang komen pasal menunggu lama jer la klu kat An Nur.. bagi aku itu bukan masalah besar.. Sbb kalau kat mana2 pun... memang kena tunggu jugak.. bagi gomen, baik Az Zahrah ataupun klinik biasa.. kadar pesakit semakin ramai dengan Dr pakar yang berkurangan.. nak yang baik.. kita kena la berkorban jugak kan.. mana ada semua benda senang datang bergolek.. Jadik skang.. klu kompom An Nur bawah GL company B.. insyaallah, next nie aku akan kesana la.. klu x.. hmm.. Az Zahrah semula la kot.. tapi B kata aritu.. An Nur pun under GL.. so, aku lega la jugak.. akan keep searching & keep monitoring pasal An Nur.. harap2 semua akan baik & pengalaman ke sana juga akan baik..

bak kata seorang penulis yang aku x ingt kat mana aku baca pasal komen dia.. " kalau Dr dia dh bagus, semua nurse & spital yang dia keje pun akan bagus.." hmm x mustahil kan.. apa2pun.. andai korang ada bad xperience ngan An Nur.. please let me know.. TQ..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..