dup dap dup dap..

ari nie x pegi mana.. hanya dok umah menjaga ayen yang tengah berpantang sunat... ari nie aku amik masa yang ada utk kemas umh, basuh bilik air, vacum lantai, basuh baju, kemas dapur.. wat la paper yang patut.. Letih tu jangan cakap la.. mmg letih sangat2 skang nie.. tapi bila tgk umah berselerak, lagi la buat aku letih.. so nak tanak kena kuatkan jer diri tu...

yang aku nk citer bukan pasal letih or kemas mengemas nie.. tapi tentang degup jantung yang tetiba kencang & tetiba seakan sesak nafas.. turun pegi beli nasik tadi pun rasa nk pengsan berjalan.. tapi kuatkan jugak sebab perut dah laparkan.. nak masak lagi la tak larat nk berdiri.. lebih malas lagi bila nk kena potong bawang.. itu yang x tahan tu.. rasa semacam jer.. klu sumer dh ready dan tinggal masak jer bley tahan lagi..

Nie skang tgh menulis pun tetiba degup jantung tu makin kuat.. ntah nape.. buat aku jadik lemah satu badan.. tetiba rasa cam flat... adoi.. kenapakah ini.. Baby dh masuk 9 week.. hope sumernya ok.. vitamin pun dah abis.. esok nampaknya kena pi farmasi bli dulu sementara tunggu 1st chechkup yang sampai skang aku masih lum decide nak check kat ne.. Aku ada 2 pilihan.. 1st Az-zahrah.. mmg dh biasa ke sana & tiada keraguan ttg itu.. tapi skang mcm dh ada 2nd choice An-Nur.. sbelah azzahrah jer.. ntah kenapa rasa nk mencuba kesana.. lagipun Dr bidan aku masa lahirkan huda pun dh pindah ke sana.. Anyone yang ada pengalaman ke An Nur.. bleh bagi advice... TQ..

K.. stop kat sini dulu.. sbb si kecik tu dh bising nk guna netbook.. x larat nk dengar..

Bye..bye..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..