Checkup...

Semalam teringat yang usia kandungan dh cecah 12 minggu.. means.. dh tiba masanya utk jalankan pemeriksaan rutin.. & mcm biasa sbenarnya aku masih confuse utk wat chkp kat mana.. hati kata nk pi An nur.. tapi tetiba cam berbelah bagi.. rasa nk terus je kat azzahrah tapi rasa cm nk tukar angin lak.. huhu...

Last2 semalam.. aku nekad jer la.. cal An Nur bangi.. dekat 5-6 kali try cal.. asik engage je.. hurmm.. mcm x bagi gi sana je.. dalam hati aku kata.. tapi xperla.. tunggu jap lagi mana tau tgh bizi dorang.. so aku cal lagi & akhirnya dapat la jugak.. tapi cam x best jer cara yg menjawab telefon tu.. mcm baru bangun tido pun yer.. sepatah aku tanya sepatah dia jawab.. padahal aku dh bagitau dah "saya nk wat 1st time nk chckp kat sini.. apa yang perlu saya buat?" soklan terang2an dh aku bagi.. ntah apa2 yang dia jawab.. pastu bila kata aku cover by PMcare.. dia suh aku pi klinik biasa dulu la.. buat surat rekemen letter utk suh pi pakar then buat GL baru leh set apoiment.. eh.. mcm2 nyer syarat dia.. hmm.. last2 aku kata oklah.. tima kasih.. kesimpulannya aku x dapat apa pun info dr dia.. hurmm.. turun expektasi aku utk gi sana.. ~_~

Ari nie lak.. tergerak nk tgk Az Zahrah semula.. try cal x jawab plak.. tapi sib baik mesin tolong jawab.. tapi hati aku cam x nak teruskan utk bercakap. terus aku letak phone.. Last2 teringat Az Zahrah bandar teknologi.. terus aku carik no & aku cal.. Soklan yang sama mcm aku tanya kat An Nur.. & jawapan dia bagi sangat terang & jelas.. & dia kata lagi.. "masa puan nk chckp puan datang jer bgtau utk 1st chckp.. nnt kami buatkan kad..xyah bawak GL" thas all.. simple kan..

so, kesimpulannya.. jumaat nie aku checkp ke sana je la.. lagipun kat sana org x ramai sangat & dekat ngan umah.. selesai masalah utk cari klinik nk monthly chekp.. nk bersalin nnt pk kemudian.. hehe hopefully semunya berjalan baik.. Aminnn...

Comments

Anonymous said…
great information you write it very clean. I am very lucky to get this tips from you.

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..