Ayen dah sunat... ^_^

5 Jun 2010.. akhirnya.. anak lelakiku telah jadik anak bujang.. yea... sekurang2nya.. lega satu perkara.. Ayen sunat sekali dengan Mamat.. so, kurang2 dia ada member.. aku x ikut pun gi spital sbb tlg along masak2 kat umah.. tapi dari apa yang B citer.. masa awal2 masuk kat dlam bilik Dr tu.. dia hepy jer.. cool & relaxs.. cam x takut langsung.. tapi bila Dr start bius.. dia da nangis daa.. sib baik la dia nangis jer.. & prosedur tetap jalan.. klu x adoyai.. kena berulang smula yang x sanggup tu.. Alhamdulillah selesai gak nagis2 pun....

Masa dia balik.. x nangis dah.. jalan pun slow2 jer.. sbb baru lagi kan.. tapi tgk dia.. ok jer.. so, aku pun lega la jugak.. aku x tgk lagi bird dia yg dh disunat tu.. takut gak memula.. tapi masa ayen nak mandi.. nk tanak kena tgkan juga.. aku ajak B sekali mandikan dia.. aku takut.. kang tersalah mandikan kang.. haa... x pasal2 lak sakit balik budak tu.. masa dia nk buang air tu aku agak ngeri gak tgk clam yg dipasang kat dia.. tapi B kata xder apa, jangan risau sgt la.. so, aku pun cooldown la.. tapi bila ayen kencing jer.. dia menjerit sakit & pedih dia kata, siap menangis2 cam menggigil.. aku plak dah cuak, bukak paip terus halakn ke bird dia.. ingtkan bley hilangkan rasa pedih tu ckit.. tapi B kata, air x leh kuat.. kena slow2 jer.. alirkan jangan kena direct... hmm.. pasni dah tau la kan.. hehe sori Yen.. mak tak tau.. dalam hati tu.. still rasa risau gak.. yea la kan.. mak mana yang x risau..


ayen dapat note dari atuk kajang dia " Tahniah, cucu atok dah jadi orang bujang "

Ari nie 2nd day ayen dah nampak ok.. x mcm semalam.. bengkak pun dh surut.. dia mandi pun x nangis dah.. so, insyaallah.. klu xder apa ari selasa nnt kena gi spital smula bukak clam.. Ingatkan kejap jer, sbb aku amik cuti sampai selasa jer.. so, nie maybe kena EL la kot ari rabu tue, sbb B kata, nnt dh bukak clam sama mcm 1st day la.. kena jaga & hati2 gak... hmm.. whtever la.. mak x kisah amik cuti.. asal anak mak sihat walafiat.. :D

2nd day dah lepak kat umah. bosan kata dia...



ayen happy sebab dah jadik "orang bujang " :D

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..