setahun dah berlalu...

Terasa sangat pantas masa berlalu... pejam celik,pejam celik.. dah setahun dah injury aku nie.. huhu.. bila teringat balik pengalaman pertama aku jatuh & terus injured tu.. isk.. ngerinya.. terbayang semula saat 1st operation.. mcm mana urat2 yang putus & berterabur tu disedut & ditarik2 oleh Doktor.. Lampu bilik operation tue.. huhu semuanya macam baru sangat berlalu & terbayang2 jer kat depan mata...isk..

2nd operation plak.. masih terkenang tabung darah yang tergantung di kaki.. jahitan2 yang membuatkan aku x lena tido.. huhu.. pengalaman itu begitu mengajar aku erti ketabahan sebenar.. harapannya.. ia xkan berulang lagi..

Kini.. kecederaan dikaki tu semakin pulih.. cuma keyakinan dalam diri jer yang x berapa nak pulih sepenuhnya.. aku terasa rendah diri berbanding org lain.. terasa kekurangan berbanding org lain... tapi gagahkan jugak.. buat2 x kisah.. padahal dalam hati hanya tuhan saja yang tau.. Mungkin kerana itu, allah kurniakan aku kandungan ini.. untuk mengubat hati yang semakin kecewa & mengembalikan keceriaan dalam kehidupanku.. Alhamdulillah...

Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.. apa yang penting, kita hendaklah sentiasa sabar & tabah menerima apa saja dugaan yang datang.. Segalanya telah ditentukan & segalanya telah ditakdirkan. semestinya apa yang tertulis itu adalah yang terbaik utk aku... Insyaallah...

Comments

ephol said…
Saya kan selalu ada ngan awak... eheheheh
Eyta Wahab said…
waa.. sangat terharunya.. I luv U B.. forever & ever.. :D

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..