semakin penat...

hari kehari.. badan rasa semakin penat.. emosi semakin kacau bilau.. sangat susahnyer nk kawal diri terutama bila dirumah.. melihat kain baju yang melambak, melihat pinggan mangkuk yang x berbasuh, tgk umah bersepah.. isk.. sakit mata, sakit hati, sakit jiwa raga dibuatnya.. adoi... terus perasaan jadik x tentu hala.. asik nk marah jer.. naper la xleh nak sabar jer cam selalu.. nape la xleh nk cool down & buat biasa jer.. huhu.. sumer gara2 perubahan hormon dalam badan nie agaknya.. AKu x salahkan dia yg ada dlm perut nie.. tapi aku salahkan diri sendiri yang x tahu nk kawal perasaan....

*********************************
Ya Allah.. tabahkanlah hati hambamu ini, berikanlah kesabaran yang tinggi dalam mengharungi hari2 yang penuh dugaan ini.. Janganlah aku dibenci & janganlah aku membenci... hindarkanlah aku dari perkara2 yang x disukai oleh org disekelilingku.. Semoga aku berjaya harungi saat2 ini dengan tabah & tenang... Amin...
Aku sayang semua...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..