1 kegembiraan 1000 kerisauan...

Alhamdulillah.. dipanjatkan syukur kpd allah swt.. tika & saat ini, aku masih mampu diberi nafas utk terus hidup dibumi allah ini..

04 mei 2010..anugerah yang paling tidak ternilai kuterima ketika usia mencecah 31 tahun.. Ya allah.. x dapat nk kuucap kegembiraan yang terpapar bila terima berita nie.. hanya air mata yg dapat merungkap rasa hati ini.. Ingatkan dh xder harapan dh utk merasai pengalaman nie lagi.. tapi alhamdulillah.. Allah itu maha berkuasa.. Dia berhak utk memberi apa sahaja & kepada siapa sahaja yng Dia mahukan... & aku antara org yang bertuah menerima pemberian dariNya.. Syukur alhamdulillah...

hmm.. sekarang aku mula risau.. mampukah aku memikul tanggungjawab ini lagi??? macam mana ngn aku, anak2ku, suamiku.. dapatkh bertahan dan bersabar dengan keadaan yang aku sendiri xtahu hujung pangkalnya.. dapatkah aku lalui hari2 ini dengan penuh tenang, tabah, gembira & aku x mahu menyusahkan sesiapa kalau aku lemah utk melalui saat ini.. Dalam usia yang semakin meningkat.. aku bukan muda lagi macam dulu.. hmm.. how?? how?? aku nak sangt lalui pengalaman kali ini sebagai pengalaman yang terindah dalam hidup.. dimanja & dibelai selayaknya aku dengan keadaan itu.. tapi... kita hanya merancang.. yang menentukan hanya Dia.. aku redha & aku akan terima segala ujian ini dengan hati yang terbuka.. hidup penuh cabaran & aku akan hadapi itu dengan tenang.. Insyaallah.. harapan aku .. semoga org disekelilingku akan sentiasa berada disisiku waktu susah dan senang.. amin..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..