seronoknya shoping....

gaji yang lepas... aku dh rasa kenaikan utk P3 tu.. yang telah dinanti2kan setelah sekian lama.. Alhamdulillah.. :D.. dengan gaji tu aku dh dpt belanja kawan2 kat opis nie dengan BIG APPLE dorang hehe.. alhamdulillah.. merasa la jugak...

Seronok tgk dorang seronok & terlupa kepada kekusutan yg berlegar2 kat kepala.. huhuhu.. betul la kan.. kadang2.. err bukan kadang2 dah.. selalu la.. aku klu otak serabut.. aku suka shoping, makan, jalan2.. xbleh biarkan diri sunyi tanpa buat apa2... nie lately aku sangat teruja utk membeli belah, membeli hadiah utk kawan2.. wah.. bahagianya dapat membeli itu & ini tanpa pikir panjang.. hehehe org kata, berpada2 la dalam bebelanja.. yer.. memang setuju.. tapi ntah naper.. lately nie aku x kisah dh pasal tu... nnt la bulan depan ke pk balik.. hahaha.. bila B balik.. dengar lak pepatah B.. BUY 1ST THINK LATER!!!.. waaa.. sangat kena pada waktunya.. so, skang aku BUY jer apa yg aku nk & aku terasa nk beli.. & THINK later.. :D

*************************
Rezeki ada dimana2.. insyaallh.. yang penting jangan kedekut & bersyukur dengan setiap rezeki yang ada.. :D

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..