Sejarah Buat B...

Ari nie 22 April 2010... mencipta sejarah buat B.. agaknyalah.. hehehe.. dh lama dia impikan nk pi terbang ke Old Trafford tu.. & akhirnya.. impian dia akan terlaksana jugak dalam a few hour lagi.. insyaallah.. pagi tadi aku hantar gi KLIA.. kul 9 dh gerak.. aku nampak dia masuk kat boarding tu.. tapi B x nampak aku.. hehehe xper.. biar dia enjoy ngan trip dia kali nie..

yerlah.. dh baper lama aku kenal dia.. dah kawan dekat 15 tahun, kawen dekat 9 tahun.. so macam2 dh dia buat utk aku & anak2.. walaupun x sepenuhnya mencapai target .. tapi aku tau.. dia sentiasa buat yg terbaik utk kami.. menyanyangi kami dengan penuh kasih sayang.. memenuhi keperluan kami sedaya termampu.. aku hargai semua itu.. & dengan itu.. biarlah masa ini, dia gunakan sepenuhnya utk mengembirakan hati dia.. ramai yang tanya.. kenapa aku x ikut sekali..naper x bawak aku la.. isk .. mcm2 andaikan yg dibuat.. so, utk kamu2 yg bertanya.. xyahla tanya lagi... memang B ajak pegi.. tapi aku yg xnak.. banyak sebab utk kata tidak walaupun dalam hati melonjak2 keriangan.. huhu.. kalau betul2 pegi.. haha jangankan kata melonjak.. siap tercabut atap sekali aku lompat kang.. :D.. tapi xperlah.. yang penting aku xnak bebankan dia.. susahkan dia.. anak2 pun nnt kesian gak.. coz i luv U B... saya relakan awak pegi dengan seikhlas hati.. enjoy your time, enjoy the moment.. jangan risau2 pasal kami.. :D... ada masa, ada belanja.. kita gi trip satu family lak kan...

Have a save journey.. have a good day.. ENJOYYY!!!

~Love Niesa'95~

Comments

ephol said…
ye... tenkiu ayang... target saya nak bawak awak ngan bebudak pegi sekali... time winter atau spring macam yg saya pegi nih... nak bawak gi shopping kat Cheshire Oaks dan Oxford Street macam saya citer tuh...
Eyta Wahab said…
waaa.. seronoknya... x sabar nk tunggu saat itu... :D
Unknown said…
wah..so romannntikkkkk..:D
suker-suker...15thn ye!!
eyta, kena gi jugak kali ni,no excuse tau..

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..