mcm mana nak kata ekk..

Hurmm.. susahnya nak kata bila ia melibatkan hati & perasaan.. susahnya nk luah bila ia ada kaitan dengan org yang rapat dengan kita.. susah akan jadik susah kalau kita rasa ia susah... tapi kalau kita cuba pk sebaliknya.. pasti perkara itu akan lebih mudah.. yer... think +ve..
tapikan kadang kala.. apa yg kita cuba nk sampaikan x sama dengn apa yg dimengertikan.. Life is Complicated.. yer .. aku perlukan masa.. aku perlukan ruang.. begitu juga dengan dia... aku maafkan semuanya.. biarlah masa & waktu yg menentukan.. aku x mahu jadik api yng membakar rumput yang kekeringan.. biarlah.. biarlah.. biarlah.. & biarlah.. bukan aku x sayang.. tapi kerana sikap dia sendiri yg buat ku serba salah & sering disalah ertikan.. lebih baik begini... jauhkan diri.. jauh.. jauh.. jauh & terus menjauh.. aku dh x bererti bagi dia.. sebab aku selalu diperlukan ketika waktu susah sahaja.. masa senang ini.. biarlah mereka berkongsi sesama mereka sahaja.. aku x perlu ada disana.. biarkan.. x apa.. redha jer...
~~~ aku sayang dia, aku sayang mereka.. tapi kalau ini takdirnya.. biarkan.. ~~~~~~~

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

It's 1.1.11