ngemas2 balik kampung...

waduh.. terasa sangat penat ari nie.. dari pagi tadi bangun mengemas baju2 utk balik kampung.. x siap2 pun lagi sampai skang.. haha terasa sangat penat kaki ini nk melangkah lagi.. emm.. so, berehat la kejap dan mengupdate blog yg agak kesepian lately..

Ari nie ari rabu, insyaallah.. awal pagi esok *lepas game MU & hantar ayen sekolah.. aku akan balik ke kampung utk persiapan awal majlis perkahwinan adik2 aku.. hmm... aku pulak yang rasa berdebar.. debar bukan sebab aku yg nak kawin.. tapi memikirkan.. lamanya x wat kenduri besar2, 2 pengantin plak tu.. dh la ngan keadaan aku yg cenggini.. hmm.. sedikit pressure bila memikirkan bab diri sendiri nie.. tapi tulahkan.. haha.. xper.. itu ujian.. aku kena kuat & sentiasa kuat..

haa.. nie pun tgh nguatkan diri la nie nk berkemas gak.. ingt jap gi nk baring jap.. recharge tenaga jap..then leh sambung balik.. Baju anak2 x pack lagi.. baju sekolah lum abis gosok, baju ayen yg nk tgl ngn atuk dia 2 ari nie pun lum pack lagi.. baju lum abis basuh, umah lum sapu, dapur lum sentuh lagi.. huhu.. banyak lagi rupanya keje2 yg perlu diselesaikan sblm balik kg nie kan.. xper2.. cool down.. jap lagi insyaallh leh siap.. aku ada masa lebih kurang 10 jam lagi utk siapkan sumer benda tu.. pastu tido, pastu pagi esok bangun, layan bola jap then terus siap2 hantar ayen & balik kg.. Ya.. Kampung.. wait 4 me.. aku tau.. banyak keje sedang menanti.. hehe

*******************************

Untuk adik2 aku... Eija & Ejan, CT & Aziz.. Selamat Pengantin Baru.. semoga dapat melayari bahtera perkahwinan dengan ceria, tenang & tabah.. Andai ada dugaan yang datang.. jangan cepat melatah.. bertenang & sentiasa berfikiran +ve.. Tiada masalah yg xboleh diselesaikan.. ia bergantung kepada cara kita mengatasinya.. Setiap kali menghadapi waktu yang sukar .. ingatlah sesaat masa bahagia bersamanya.. insyaallah.. keadaan pasti akan dapat pulih seperti sediakala.. Orang doakan kalian berdua.. err.. berempat senang kira.. hehe.. Selamat Berbahagia & Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat .. Aminnn..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..