Kenduri di pahang...

ari nie turn kenduri adik ipar aku belah pahang lak.. Eija & Eijan.. so, Ct & Aziz leh rest dulu minggu nie.. Kenduri mcm biasa.. alhamdulillah.. segalanya berjalan baik, cuma sedikit kelewatan pada ketibaan pengantin.. kami la tue.. huhu.. almaklumla.. konvoi ramai2 nie.. mmg la cenggitu jadiknya.. dah plan punya awal pun, tapi tetap akan ada delay 1-2 keta .. so, xperla.. hadapi jer dengan senyuman.. janji majlis dapat berjalan dengan baik.. cukup dah..

Sampai kat sana.. agak kelam kabut gak siap2kn ija.. sebab dorang siap sniri.. tabik gak la kat dia.. sbb dia dah pandai makup sniri.. huhu.. x sia2 amik OM kat Uitm dulu.. bila lagi nk praktikkan kalau bukan time nie kan.. tapi apa yg aku nk citer ialah.. pengalaman yang x disangka2 bila.. tetiba lak aku kena jadik pengapit Eija.. huhu.. hmm..

Bak kata Mai.. " inilah 1st time pengapitnya dah kawen.." wah.. pecah tradisi ke apa nie?? nk wat camner?? kompang dh palu.. syuk lak x smpai2 ngan calon pengapitnya.. so, aku pun teruskan jer la melangkah.. hmm.. sangat takut & gabra pulak aku.. x penah seumur idup jadik pengapit.. tiba2 plak tu.. mana tak aku gelabah..huhu.. apa2 pun.. sorilah wat pengantin berdua.. kerana apitan itu x sebaik yg sepatutnya.. hehe.. ini semua salah Syuk!!!

Tahniah & Congratulations sekali lagi sebab kenduri korang dh selesai dah.. next week.. kita tunggu kat Shah Alam lak.. tobat!!! aku xnak jadik pengapit lagi.. ;D

Comments

Eija said…
haha..tq byk2 sbb jd pengapit..
kira ok la tu...seb baik org xjln sorg2 tnpa di apit..
jd kat s.alam nnt pastikan ko jauh kan diri dari pengantin utk elak jd pengapit lagi..hahaha

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..