sukarnya mencari kebahagiaan...

Kebahagiaan memang di depan mata.. tapi sukarnya mencari kebahagiaan tu kalau kita sendiri x pandai utk mencoraknya.. Konsep kebahagiaan setiap orang juga lain.. mungkin si A caranya begini, si B pulak caranya begini.. & yang C pulak lain caranya.. ha.. jadi.. pandai2 la kita utk pilih jalan & cara yang mcm mana kita nk buat kita rasa bahagia..

Ada org bahagia bila 'melepaskan org yg dia sayang & melihat org tu bahagia'

ada org.. 'hidup aku x bererti tanpa dia..'

kadang2 ada org terlalu mengharapkan kesempurnaan daripada org yang dia sayang.. & sentiasa mengharapkan org itu akan memberi kebahagiaan kepada dia.. tapi kadang kala dia terlupa.. mencipta kebahagiaan bukan tugas sebelah pihak sahaja..kedua-duanya perlu ambil bahagian.

********************************

"kalau kita betul2 sayang kat seseorang & x sanggup kehilangan dia.. BUKTIKAN.. jangan kerana sedikit kesalahan, kita dh menghukum pasangan kita & menyalahkan dia utk kesalahan itu.. MUNGKIN.. kita juga perlu muhasabah diri.. dimana kurangnya kita, dimana salahnya kita sampaikan pasangan itu sanggup berbuat demikian. adakalanya.. PUNCA itu bukan dari dia, tapi dari diri kita sendiri"

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..