'REST' again....

Ari nie aku pegi followup DR lagi.. n the result is.. Aku masih perlukan masa untuk jalani hari2 aku macam dulu2.. FISIO aku kena teruskan balik. next on thursday aku kena gi smula & wat gym sekali.. 4 sure penat giler pas tu sebab dh lama kan x wat fisio..hmmm

Dr kata... 'raya' nie REHAT betul2.. Nanti jumpa saya semula.. huhu itulah dia kan.. nak wat camner.. tapi aku rasa mmg aku perlukan pun rehat nie.. sebab bila dh mula keje.. sumer benda aku nk wat.. terlupa lak yang aku bukan aku yang dulu2 sangat.. huh.. susahnya.. tapi xperlah.. xnak pk bukan2.. pk yang baik2 jer.. untuk kebaikan & untuk kesenangan hari esok.. lagipun, aku xleh nk harapkan org lain utk jaga aku.. aku kena jaga diri sniri ... kaannnn..


So, kawan2.. aku akan rest smula utk beberapa ari nie.. nanti aku masuk keje smula ek.. Banyak keje tertangguh balik la nampaknya.. hehe ** damn** apesal pk keje lagi?? adoyai...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..