"My AQUA"

Dulu.. bela ikan saja suka2.. nk try tgk macam mana boleh hidup ker semuanya..
Skang.. dh dekat hampir setahun aku bela ikan nie.. rasa mcm best plak.. kalau sehari x tengok ikan tu.. rasa cam rindu lak.. tambah2 skang ikan2 aku tu dh beranak pinak.. walaupun sedih ada yang dh mati.. tapi xpelah.. kurang2 dia ada tinggalkan waris2 dia untuk aku.. hehe

Aritu.. seronoknya bila B belikan aquarium baru untuk ikan2 tu.. bukan aku jer yg seronok tapi satu family suka.. masing2 dh makin sayang ngan ikan2 tu.. Ikan2 tu pun seronok gak berenang2 kesana kemari.. hehe


so, beginilah rumah baru ikan aku tu.. 'rumah' lama.. aku bagi la kat WAN.. sebab B kata .. Wan pun dh tersampuk nk bela ikan.. hehe
***************************************************
dari hanya 5 ekor ikan.. skang ikan aku dh dekat 20 ekor.. harap2 yang kecik2 tu semua boleh idup lama la kan..







Comments

AkU dAn DeAr said…
nor pun suke ikan, tp malas nk membersihkan aqua tu...

klu nor nk bela, nor bela nemo la...comey...kekekeke
Eija said…
haha..nor lupa ke nor nyer ikan kat eija nih..haha
alah..bgpul mesti dah tsampuk dgn ikan dlm fb tu..
tu psl beli akuarium baru...hehehe
ephol said…
nasib baik gua tak main farmville mahupun fishville... kalo tak, ngan kambing, lembu, kuda, ayam sumer gua bela....
Eyta Wahab said…
NOR : ala.. bukan susa nk basuh, 2 minggu sekali ok dah.. tapi bila dh aqua baru nie 1-2 bulan sekali ok kot.. so, kena la beli aqua yang comey2 ckit.. hehe

IJA : banyak benda ek 'org' tu tersampuk dalam FB.. mentang2 la bini dia xder FB nieh.. huhu

ephol : bole2.. beli semua.. tapi sblum tu kena la beli umah baru & besar dulu.. kan..kan..kan.. :P

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..