Haritu Pegi IKEA...

ari sabtu yang lepas.. Ada kenduri kat Teluk Intan.. member opis kawen.. tapi aku x dapat nk pegi.. sebab memikirkan banyak benda lagi yang nk di setlekan utk weding adik ipar aku kat kajang on april nie.. Yang kat Jelebu x risau sangat dah.. sebab banyk benda dh berjalan & ada yg dh siap sikit2.. & lagipun adik beradik aku bleh tolong2 jugak..mak ayah pun cargas.. cuma yang kat belah ipar nie.. aku rasa mmg dia harapkan aku la jugak.. sbb kami x ramai.. pastu sera plak tengah sarat membawa perut.. so, nk tanak aku kena masuk campur gak la.. x sampai ati aku tgk dia terkontang kanting seorang diri..

so, jadiknya.. tanpa dirancang terkeluar idea utk ke IKEA.. sebab aritu Ija kata kat sana banyak gak benda2 yg berbaloi ngan harga yg berbaloi-baloi.. so.. kesana la kami jawabnya.. seronoknya kat IKEA, utk orang2 yang macam aku yg dah lama x pegi ni.. n dengan anak2 yg sangat aktif.. dia ada sediakan tempat utk budak2 main while mak bapak nie bershoping.. kredit utk IKEA atas inisiatif itu.. bukan letak saja2 tau.. letak siap bersistem.. nk tau sistem dia.. korang kena la pegi bawak anak ke sana.. jangan asik dok shoping tinggalkan anak2 jer.. huhu.. **dush***..

yang ke2 best pasal IKEA.. lepas penat mencuci mata & poket.. kami pun pegi la bayar.. & pastu terus bli minum2 ckit.. sbb ada org akan pengsan dlm 30 saat lagi.. haha.. lebih kurang la.. tapi sbb dh dpt pekena karipap power & cawan kosong tu.. dh x jadik pengsan dh.. hehe.. best pasal bleh refill banyak2 kali sampai pengsan... so.. pasnie.. kalau korang gi IKEA.. bli makan utk sorang jer.. bayar RM2 utk sebiji karipap & cawan, so pastu minum la sama2.. tapi karipap kena bli banyak2.. sebab kompom x cukup punya...

So, next time aku nak pi IKEA lagi.. ada benda yg nampak tp x dapat beli aritu.. hehe pastu nk pekena karipap dia lagi... macam terbayang2 jer.. uishh.. bestnya...

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..