aduh sakitnya...

apalah nasib kaki nie.. semakin hari semakin sakit plak aku rasa.. berat mata yang memandang berat lagi bahu yang memikul.. nampak macam ok jer.. kalau cakap pun x tentu org akan percaya.. tapi hakikatnya.. tuhan saja yang tahu.. aku cuba tahan & cuba buat2 ok jer ngn kaki nie.. tapi semakin aku wat tak tau.. semakin sengal plak rasanya.. time2 nie.. mula la aku jadik moody balik.. huh.. xbestnya perasaan tu.. aku dh cuba utk berehat & cuba utk pulihkan kaki nie sebaik mungkin.. tapi.. pokok pangkalnya.. itu bergantung jugak pada keadaan.. biar takdir & waktu jer menentukan segalanya.. kadang2 rasa cam x larat dh nak tanggung sakit nie.. tapi nk wat camner.. nak tanak kena harungi jugak kan...

Gie fisio aritu pun, dorang kata.. aku nie kira kategori lambat baik la nie.. org lain sumer dh ok dah.. dah bleh berlari bagai.. hurmm.. agak mengecewakan jugak la statement tu.. terasa mengada2 plak kaki aku nie berbanding pesakit lain.. camner ek nk wat.. aku xleh nk biar keadaan nie lama2 mcm nie.. silap2 aku jadik 'murung' lak nanti.. huhu.. x mahu keadaan itu.. tidak..tidak... aku cuba se +ve mungkin utk hadapi sumer nie.. tapi aku perlu sokongan jugak dr org sekeliling...

******************************
DUGAAN... memang akan datang silih berganti.. kerana kita akan sentiasa diuji setara dengan kemampuan kita.. MUNGKIN.. aku salah seorang dari yg 'boleh' menerima dugaan ini... Insyaallah... doa utk segala yg terbaik..

Comments

Eija said…
weih..sudah2 la tu weih..
rehat jer la kaki tu..
kang jd kecacatan kekal kang lg pyh..
Eyta Wahab said…
haha.. mcam dh separa kekal jer dh nie.. huhu

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..