Slowww.....


agak lama gak rasanya aku biarkan blog nie tanpa berita & cerita utk dikongsi.. walaupun pd hakikatnya mmg banyak story yg leh aku coretkan tapi.. mood tu seakan2 hilang bila 'perkara2' yang menyedihkan tu muncul.. huh...

& utk hari nie.. aKu rasa sedikit kegembiraan itu apabila.. gelak tawa.. kembali menghiasi keliling aku.. x kisahlah walau conditionnya skang dh lain.. tapi it's a good start utk aku kembali pulihkan semangat yang hampir hilang .. huhu

tq everybody.. & tq kat yg pgg kamera.. hahaha


*****************************************
~Anugerah Khidmat Cemerlang..~ hoho.... apakah boleh lagi utk tahun2 yang akan datang bila aku dh jadi 'penerima paling slow' nie?? hurmm.... upset again....

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..