it's 2010....

Welcome 2010...
but 4 me.. it just a number.. thats bring 'nothing'..

semuanya serba x kena & semuanya serba x menjadi.. permulaan yang menyakitkan dan memerlukan ketabahan yang sangat tinggi... aku harap.. ianya biarlah utk permulaan tahun ini saja.. yerp.. ada 11 bulan lagi utk tahun nie kan.. so, harap2nya.. biarlah 1/12 nie jer yang buat aku serabut & I wish.. coming month nie akan lebih ceria & membawa kebahagiaan dalam hidup aku..

****************************************************

aku... hampir putus asa dengan HARAPAN.. tapi hati kecil ku kata.. ini bukan aku ... yang mengalah & bersedih dengan dugaan yang datang.. & dengan itu.. aku perlu bangkit & lupakan apa yang dah lalu.. & yang penting.. HADAPI HARI DEPAN DENGAN SENYUMAN...

" nothing's PERFECT but nothing's IMPOSIBLE"

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..