Silih berganti..

hari berganti hari.. kini bulan pun dah berganti gak.. dan dgn itu.. genaplah usia kakiku ini di bedah selama sebulan.. huhu.. panjangnya rasa sebulan tu.. padahal baru sebulan jer.. tapi tu la kan.. ayat2 tu selalunya akan keluar ikut intonasi & situasi.. kalau gembira situasinya.. so, ayat dia akan kata.."hehe baru jer sebulan.." tapi kalau sebaliknya.. "hmm.. dh sebulan dah...".. see.. manusia nie penuh dgn misterikan.. padahal ikutkan masa tu sama gak.. "SEBULAN"..

apa nk aku citer pasal sbulan nie.. hmm.. nothing intresting.. tiap2 hari lebih kurang sama jer.. bangun tido, mandi, xcercise, lepak tgk movie, ym, blogging,tido, makan, tido.. hmm ada la jugak xtra xtviti utk siapkan apa2 yg ptt utk double weding adik2 aku nanti... tahun depan nie banyak betul perkara yg nk kena prepare, & aku trpk.. bila la kaki nie boleh pulih sepenuhnya.. at least.. bila la akn bole aku brjalan tnpa tongkat nie.. sbb byk bnda nk kena cari, huda nk sekolah tadika dh tahun depan, ayen lak masuk darjah 2, barang2 sekolah dia lum carik lagi.. yg lama nyer banyak dah sadis dah.. so, kesian kat dia.. pastu weding adik2 aku lagi.. adik ipar aku lagi.. huhu.. banyak rupanya.. pastu apa lak citer keje2 aku kat opis tu kan.. dgr2nya yg ada pun mcm x trcarry keje2 aku.. hmm.. apa lak citer exam aku aritu, intrvw sumer.. hmm.. harap2 ada la rezeki utk sumer tu kan...

tetiba aku teringat kawan2 lama.. dlm sbulan nie.. ada kawan lama yg muncul ada gak yg hilangkan diri.. naper ek gitu.. kenapa yg ada x terus kekal & yg baru biar bertambah kan... sbbkan selalu kita dgr friendship.. never end tapi sbenarnya x... kalau kawan kita tu rasa nk lupakan kita.. dia lupakan jugak.. kan..

*****************************************************************

nk mandi lah, pastu sambung rutin harian.. smpai lebam.. haha.. tapi kurang2.. skang aku dh ada *teman baru* :P. xperla kalau kawan2 yg ada nk lupakan aku pun, yg aku pasti *teman baru* nie xkan biarkan aku bosan sorang2 kat umah...

Comments

ephol said…
wahhh... saya tau apa teman baru awak...

saya pon nak cari teman baru la camnih... ekekkeke
ephol said…
This comment has been removed by the author.
Eyta Wahab said…
hehe...suke yer.. Cari2,jgn x cari.. "balas komen guna tmn baru nie..huhu"

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

It's 1.1.11