sana sini KEDURI

standard cuti sekolah... time2 nie la sumer org pilih utk wat kenduri kawen.. mmg banyak gak la jmputan yg aku terima sepanjang cuti sekolah nie.. tapi malangnya.. aku xleh nk datang sumer jemputan tu.. Bukan sebab x sudi, tapi sbb keadaan x mengizinkan.. so, better aku dok diam2 jer kat umah & wish dorang sumer dari jauh jer.. kang kot aku datang kang, curi tumpuan sumer org kat majlis tu kang.. huhu.. x nak arr.. actually segan pun ada gak.. tapi nk wat camner kan.. terpaksa redha jer la ngan keadaan skang nie.. ari nie pun B jer gi ngan Ayen, aku & huda dok umah jer...

terdekat nie.. member lama aku masa poli dulu nak kawin.. kat perak.. wah.. teringin benar rasa nk pegi.. tapi memikirkan agak jauh travel tu nanti.. & kebetulan pulak sama time ngan makcik aku wat kenduri, so aku kena dulukan sedara nie la kan.. lagipun makcik nie makcik fav aku.. so, x sedap lak x pegi kan.. & along kata, nnt abis kenduri tu sumer terus kumpul kat kampung nk wat meeting utk kenduri kitorang lak nnt.. haha jangan main2.. nk wat kenduri pun ada meeting tau.. yela kan.. nk pastikan sumer berjalan lancar bukannya senang. kalau xder kerjasama dr semua.. x jalan gak nnt.. hehe

sbenarnya x sabar nk tunggu adik2 aku nie kawen.. rasa dh lama lak x wat kenduri besar2.. hmm.. harap2 sumernya nanti akan berjalan lancar.. & aku rasa tergerak nk sambung balik wat bunga telur yg tergendala nie.. weee... best2!!!!

*** babai *****

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..