100 plus.... (1++)

Semalam aku gi spital smula..sebab semalam penghabisan mc aku ari yng ke 45 .. huhu.. & semalam jugak..sisa si benang biru itu telah dikeluarkan dari kakiku ini.. alhamdulillah.. terasa lega jugak akhirnya.. walaupun ada luka2 sikit.. tapi kurang2 si benang biru tu dh x ganggu aku lagi.. xder la nampak menyucuk2 lagi kat kaki nie.. tapi dr kata..

"kat dalam tu laaagi banyak.. kalau nk kuarkan sumer bole.. saya bedah balik nak??!!!"

uiks.. dr nie.. leh main2 lak dia.. tapi itulah mmg peel dia, dr 1st oprtion aku ngan DR ISMAIL tu.. smpai la la nie.. attitude dia mmg gitu.. relaxs & selamba jer.. & kadang2 kuar la lawak2 dia yang selamba derk jer.. yg mana aku rasa selesa la jugak.. & tanpa sedar tu jugak la dia akan toreh kaki kita pelan2.. hehe pandai dia nak lekakan pesakit dia.. huhu..

Semalam bukan setakat gi jumpa DR ISMAIL jer, tapi ngan pyshio sekali.. pastu kena lak pegi PK untuk wat pengesahan mc aku yang baru nie.. haa.. mc aku akan bersambung lagi start dr ari nie sampai la awal januari nnt.. lama giler nie aku nk kena pulih balik nie.. so, total mc aku skang dah cecah 66 ari.. & menjadikan sumer mc aku utk 2009 nie dah lebih 100 ari dah.. hahaha.. banyak giler.. apa aku nk tulis kat SKT tahun nie kan.. adoyai...

tapi bukan itu pintaku.. sumer dh tertulis & tersurat.. so, nak tanak kena redha jer.. so, doa2kanla aku bleh sembuh cepat.. x sabar nk berlari semula nie.. hehehe

***************************************************

pagi tadi pas mandi aku dok tepi katil, ngn keadaan yang agak seksi aku tengok kaki aku.. hmmm.. peha kiriku lebih kecik dari peha kanan.. hehe patutla dr kata otot kecut.. kelakar ada, sedey pun ada gak.. kena keje keras nie nak bagi dia balance semula.. hmmm....



Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..