~day 15 ~

ari nie kalau x silap aku rasanya dah masuk ari ke 15 aku wat ACL Reconstruction tu.. hmm.. so far kesihatan agak baik.. cuma semalam aku rasa x selesa ngan pergelangan kaki yang dh makin kebiruan bak mayat idup nie.. huhu.. sekali pandang macam xder paper jer.. tapi bila aku pegang slow2.. aduh!!! sakit rupanya...

aritu dr & fisio kata.. certain2 bhgn akan bengkak.. termasukla tmpt yg biru tu.. so, aku biar jer la.. tahan jer la wat masa nie.. tapi malam tadi.. betul2 wat aku x lena tidur.. jam kat dinding dah kul 1 pagi.. tp aku xleh tido gak.. aku bukak bndge yg balut lutut nie.. aku amik ubt & aku sapu sampai ke tapak kaki.. pastu aku amik losyen.. aku sapu lak blkang lutut yg x berbalut.. aku urut pelan2.. harap2 bole reda.. then aku makan ubat thn sakit.. & aku pun terlena.. alhamdulillah..

tapi rupanya lena x lama.. sbb kul 4.30 terbgn lagi.. & rasa nk jerit pun ada.. ia bukan sakit tau.. tp xlah.. aku rasa cam kebas pun ada.. cam lumpuh pun ada.. cam bentan pun ada.. aku xtau la apa rasa tu.. yg pasti benda tu wat aku x leh nk tido.. hmm.. lama mana lagi nk tgg keadn nie ek.. humm.. abis2,.. aku kira jam.. yup.. dh lebih 4 jam so, aku leh mkn ubt thn sakit tu lagi.. & kali nie aku xtrakan ngn ubat yg bleh aku tido.. dannnn... akhrnya aku pun terlena.. haha

pagi ni bgn.. ermm.. dh kul 11 ... aku trgrk nk post kat blog nie.. mimpi2 malam tadi.. *malam ker* .. agak pelik & buat aku trgerak dok depan pc pagi nie.. terasa sunyi lak.. sbb hari nie.. aku dh kena dok umah sorang2.. jaga diri sniri.. sbb B dh strt keje smula lepas sminggu jadi nurse kat umah.. hehe.. TQ B..

so.. nak makan apa ek ari nie?? ermm.. lapar la plak...

Comments

Eija said…
ko ddk jela rht2kan diri..
suh bgpul download citer byk2 kat h/disk..
klu bosan smbung wat bunga pahar org..heee...
klu nak keje lg org belikan plak riben tuk ct tu..supaya ko leh buat..
(err...org mbantu ker..org mdera tu hah?..)
Eyta Wahab said…
dah abis dah movie dlm h/d tu org tgk.. tp masih bosan gak.. huhu..
doakan kaki ni cepat baik jer la.. kan.. leh gi jalan2.. gi shoping2.. leh gi kacau2 orang.. hehehe...

JOm SPA...

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..