sangat penat nie... betullll

SANGAT2.. & tersangat penat rasanya kebelakangan nie.. jadual keje sangat pack.. mcm2 benda nk kena buat, macam2 event nk kena handle.. meeting kuar masuk.. sampai cam x terbawak dh diri ni nk maintainkan semua program yg aku handle tu dilaksanakan dengan jayanya.. tapi itulah kan.. nk tanak.. kena gak teruskan.. NEVER SAY NO!! haha.. yups.. xkan pernah mengalah walau penat camner pun.. itu jer la yang bleh wat bangkitkan smula semangat aku utk KEJE yang kadang kala dah menjunam ke tahap yang paling minima.. huh.. xper..xper.. stay the way i'am.. bertenang & bersabar.. x lama lagi leh rest lama2.. haha.. SANGGUP KER???? (tetiba cam takut jer plak..)

hmm.. nasib baik ada blog nie.. kurang2.. aku leh tenangkan diri kejap dari mengadap keje2 yang xkan penah abis tu.. & kurang2 jugak.. terlepas tekanan kat kepala nie.. *** hopefully***

***************************************************************************************

INGATKAN.. ada orang baru.. leh tenangkan sikit keadaan, leh kurangkan sikit kesibukan, leh rehatkan sikit diri utk bertenang.. tapi.....

INGATKAN.. bila kita dah wat yang terbaik utk org lain.. org tu rasa gembira & harap kita pun dapat tumpang kegembiraan tu... tapi......

INGATKAN.. boleh lupakan rasa tu.. boleh hilangkan ingatan nie bila xder depan mata.. tapi.......

INGATKAN.. mereka suka bila kita suka buat sesuatu utk mereka & ingatkan dah buat yang terbaik untuk mereka.. tapi rupa2nya.. tak semua yang kita rasa yang terbaik, adalah yang terbaik jugak untuk mereka...

***************************************************************************************
AKU... sangat2 penat semenjak kebelakangan nie, tapi aku xnak jadikan alasan utk kata TIDAK utk :
* luangkan masa dengan mereka
* memberi perhatian kepada mereka
* mengingati mereka
* membantu mereka juga.. haha (walaupun aku sniri dah xterbantu :P)

kerana KEGEMBIRAAN & SENYUMAN mereka buat kepenatan aku melayang.. mengurangkan tekanan & membuat aku rasa diperlukan... :D

*** I miss SOMEthing****

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..