My Open House..

Alhamdulillah..

Akhirnya hajat B nk adakan open house terlaksana jugak.. walaupun pada mulanya aku cam keberatan nk buat.. bukannya apa.. sbb masa tu aku rasa "adoyai.. sangat2 la penatnya.." dengan banyak benda yang nk dikejarkan, dengan keadaan aku pun yang tak berapa nk stabil.. tapi mengenangkan.. lepas nie.. aku nk rehat panjang dah..dan mengenangkan dia dah invite kawan2 kat FB dia.. so, xperlah.. korbankanlah masa rehat tu dulu buat masa nie.. & jom.. kita adakan open house... hehehe..


Actually mmg aku sangat suka pun menjamu orang nie.. suka bila nk kena prepare something utk orang yang akan datang umah.. invite dorang saja suka2 datang makan ker.. hehe suka sangat.. sebabkan.. bukannya apa.. iyalah.. skang nie masing2 sumer dh sibuk keje.. xyah kata org lain la.. diri aku sniri.. family aku.. masing2 skang sumer pegi pagi balik malam.. mmgnya xder masa nk rest.. nk lepak2 .. borak2.. even nk datang umah aku pun rasanya susah kot.. sebab masing2 ada komitmen masing2.. xdapat nk elak dah benda tu.. life kita sekarang x sama ngan generasi dulu.. dulu lainla.. klu ayah keje.. mesti mak ada kat umah.. tapi skang.. rata2.. husband & wife keje.. & anak2 plak.. pagi petang sekolah.. silap2.. ujung minggu pun mcm2 aktiviti kena attend.. so, dengan buat open house nie.. kurang2.. ada jugakla masa utk aku & family dok bersembang2.. jumpa2.. ketawa sama2.. kannn... thts make me happy.. hilang kejap rasa tensen kat kepala nie..


Alhamdulillah sekali lagi.. semua yang dirancang berjalan dengan baik.. Menu yang aku & ija planning pun, menjadi.. hehe.. Thanx kat Ija gak sbb sudi tolong aku siapkan majlis nie.. klu dia xder.. mau patah kaki terus aku jadiknya.. hehe..tambah seronok & hilang rasa penat bila kawan2 yang dijemput datang.. paling jauh aku rasa Ujang la.. sanggup tu.. dari Jelebu datang nie.. dh la tau pagi tu.. uiks.. tabik la ujang.. haa.. best giler sbb dah berbelas tahun x jumpa.. akhirnya.. dia sudi gak dtg umah aku.. thanx ujang.. thnx gak kat kawan2 lama yg sudi dtg.. Edz, Ask, Ina..


Xpecially wat member2 opis aku.. tima kasih banyak2.. korang sumer mmg best la.. x rugi jemput.. :D.. semoga persahabatn kita semua semakin erat.. kan..kan..kan...


X lupa gak wat member2 opis B.. hehe aku tau korang2 kadang2 curik baca gak blog nie kan.. haa.. "kesian tau kat laki aku.. sedey dia yang kata nk dtg tapi x dtg..:P"


Tima kasih jugak pada sumer2 yang sudi hadir pada hari tu.. lain kali ada rezeki aku jemput lagi ek..

Comments

NAAA said…
tHaNks t0 y0u t00.. ;-)
Eija said…
mcm dah lama jer x melantak time makan..hahaha
eRni said…
seronok ye jumpe kwn2 lama..sorry hari tu x dpt dtg..mmg dh nk pegi dah..ade hal pulak last minit. ramai ke bdk2 vokay yg dtg

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

It's 1.1.11