Mencari Ilham...

Dari tadi aku pikir.. aku renung.. aku tenung.. sampai termenung dan mengelamun tempat lain dah.. jiwa kacau betull.. tunggu..punya tunggu.. punya tunggu... idea x muncul2... hmm.. naper la lembab sangat otak aku nk berfikir ari nie.. adakah sebab tgk keje yg bertimbun atas meja nie.. atau adakah sebab aku semengnya xder idea nk create satu logo pun buat masa nie.. atau badan aku dh letih dari pagi tadi x rest lagi.. hmm.. yer.. amatlah payahnya.. bila idea itu x mahu muncul.... haa.. siapa kata wat design senang.. sapa kata 'suh jer ita buat dia mesti bole..' , huh.. kalau dah xder idea tu.. memang xder la jawabnya.. suh la baper kali pun.. memang x mari punyala.. hehe... kesian pada yang menanti... isk... .

Tapi tu la.. kelemahan aku nie.. x sampai ati tgk muka org sedey.. dh baper kali dh dia tanya.. x sampai ati lak aku nk biarkan kertas kosong jer yng aku kena serah kat dia.. SO, dengan berkat pemikiran aku yang dah agak ceria dekat2 petang tadi.. ** wink!!!***.. so aku pun TERdapat la ilham .. terbayang kat minda aku.. apa yg bakal aku ukirkan kat logo tu nanti.. hehe.. tapi cam x sempat lak nk buat kat opis.. tgk jam dh kul 5.30.. hmm.. aku kena balik cepat ari nie.. nak amik ayen lagi... huda lagi.. sebab B kata dia balik lambat lagi malam nie.. so, xperlah...

Bagus jugak aku x buat kat opis tadi.. sebabnya.. sepanjang perjalanan balik tadi.. mencurah2 plak idea tu datang.. tapi aku cuma suka pada satu bayangan nie.. hehe... itulah berkatnya.. bila hati senang.. fikiran pun tenang.. keje aku pun bleh buat dengan senang lenang.. hehe.. skang aku dah hasilkan bukan satu, tapi.. 2 logo 5s yang ditunggu2 oleh mereka.. yang mana x tentu lagi mereka suka.. tapi yang pasti.. AKU SUKA.. :D.. itu yang pentingnya... & sekurang2nya.. aku dh hasilkan apa yg terbit dari hati nie.. wakaka..

Apa2lah.. aku x sabar nk tunggu hari esok.. untuk present benda tu kat dorang.. nak tanak.. dorang kena pilih gak kan.. sebab aku ada just 1 week jer lagi .. hehe..

"LOVE 2 make others HEPY"

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..