helo kawan-kawan..

hi kawan kawan sumer..

wah.. rsa gembiranya hatiku hari nie.. sebab asgmnt yang memeningkan kepala tu dah pun siap.. Kira tu last la keje aku yang rasa berat kat kepala ni kan.. mau taknya.. bayangkanla.. abis open house ari sabtu.. badan aku dh memang longlai dah.. pastu ahad sambung plak acara sarapan beramai2.. then terus kemas2 umah sampai petang.. then petang kuar plak lagi menghabiskan masa aktiviti keluarga sampai la malam.. huhu.. serius badan mmg kepenatan tapi kurang2 hati seronok.. tapi kepala aku mmg xleh nk heppy lagi sebabnya paper 2 aku x siap lagi..

So ari semalam.. aku decide utk x pegi keje.. disamping nk siapkan report tu.. lagipun tghari aku ada appoimnt ngan Dr. so, dari pagi la aku mengadap pc mencari apa2 maklumat yang berkaitan.. sampaila pada satu tahap aku rasa kepala aku dh tepu.. aku capai bantal & aku terus rehatkan minda.. hehe.. ingtkan nk rest kejap jer.. tiba2 terjaga dah pukul 1.30.. alamak apa lagi.. aku pun bersiap la cepat2 .. sbb apoiment aku kul 2.30. x suka nk lambat2 sbb lambat smpai lambat plak turn aku.. cadangnya nk pi singgah kedai buku cari bahan.. mmg xdan.. so terus jer gi spital.. sampai sana.. aku rest kejap.. x lama lepas tu.. aku nyer turn pun sampai.. alhamdulillah.. citer itu ini.. then aku terus pi Fisio plak.. hmm.. u know wht.. hehe.. aku dh ada date utk 2nd operation tu.. huhu.. xlama jer lagi.. means.. aku cuma ada a few weeks jer utk enjoy.. haha.. yer ker...

Lepas fisio aku lepak jap kt kedai kopi.. sorang2 melayan perasaan.. melegakan kepala kejap yg aku rasa cam.. "huh.. apa aku nk wat nie.. " masuk kat Cheloes.. aku oder kopi o & blueberry kek.. aku makan sorang2.. sunyinya.. hmm.. x sempat abis.. aku dok teringt pasal report aku.. terus aku tinggalkan kopi o yg masih panas & kek yg masih berbaki.. aku terus drive gi PKNS.. cari buku.. xder.. hmm.. pastu aku decide nk cari kat Alamanda.. harap2.. kat MPH sana banyak bahan yg aku bleh jumpa.. :C hampa gak.. hmm.. x banyak rupanya kedai buku yg jual subjek teknikal nie kan.. Akhirnya aku decide utk balik ke Kajang & carik kat sana.. alhamdulillah.. kurang2 ada jugak buku yang aku jumpa.. x pikir panjang dah,... terus beli & bawak balik..

Sampai umah.. aku dah booked pc ngan B.. mmg nk kena dok ngadp siapkan report tu malam nie gak.. huhu.. aku nekad.. aku x boleh givup.. itu prinsip aku.. leka ngan keje2 tu sumer.. sampai aku lupa jam dh dekat kul 2 pagi.. nasib baik la ada yg "temankan" aku huhu.. lega sikit stess kat kepala.. hmm.. ari makin sejuk.. aku xleh nk survive dh.. dada aku sakit sangat.. so aku decide utk tido & sambung esoknya.. 1 more day left...

Sampai opis pagi nie aku dh lambat dh.. tapi kisah apa.. aku x pk apa dah.. fokus aku hanya pada report nie.. aku skip meeting pagi nie.. and terus ngadap pc pagi2.. huh.. sangat penat rasanya.. pun rasa cam mcm pantas sangat.. sedar2 dh kul 1 dh.. huh.. i need rest.. aku capai bantal & aku terus tekup muka kat meja.. Sharp 2'clk aku bangun balik & terus siapkan.. and.. YES.. I DID IT.. akhirnya.. aku dh siapkan report tu..& dh siap binding pun tadi.. so, tonite aku leh tido lena.. :D

*********** apesal aku rsa cam karang cerpen lak ari nie.. huhu..***************************



Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..