everythings... DONE!!!


Alhamdulillah... yahooo!!! akhirnya.. segala event yang bertindih2 menanti utk diselesaikan kat opis nie telah pun tamat dgn jayanya.. ari nie.. 16 Oktober 2009.. penutup segala event yang wat aku hilang tumpuan pada benda lain.. waaa.. sungguh... rindunya saat2 itu... rindunya kawan2.. rindunya nk update blog.. rindunya nk chitchat kat YM.. rindunya nk nyakat ofismate.. rindu sumer yang ada kat keliling aku.. saat2 ketenangan itu akan kembali menemani aku lepas nie.. harap2nya la kan.. :P

Oppss... TAPI.. err... actually.. ada satu benda lagi yg lum selesai nie... yer... xkan lupa kot.. 2 sbenarnya.. hehehe.. 1st. aku nyer open house esok.. & 2nd.. aku nyer assgmnt paper 2 yang nk kena hantar by 21 oktober ni... huhu.. masak!!! anyway.. thanks to ZUBIR.. (glamer lak nama ko nie..) sbb dh bg aku hint2 ckit pasal paper 2 nie.. insyaallah.. 1'll do my best...


-----------------------------------------------------------------------------------------------
** KAKi... betapa sakitnya x terkata..
** LUTUt.. rasa sengal & macam2 plak bunyi yang ada..
** HATi.. rasa tenang lak walau sakit sana sini.. hehe..

**ME.... I miss SOMEthing!!!

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..