MakeOveeerr ker....

Ari minggu yang serius penat tapi terisi dengan baik.. huhu.. sabtu tu berbuka kat MALEE Tomyam kat depan higshcool.. puas hati .. best giler makan.. lepas buka, terus dorang ajak shoping kat alamanda, dh penat gi sana, ayah kata nk gi tesco plak.. sambung gi tesco sampai tgh malam.. dh alang2 berkumpul.. terus decide lepak taman maju jer.. kebetulan B nk layan bola malam tu.. so terus lepak sana sampai sahur.. lepas sahur la baru balik umah.. hehe.. (eija... along... tu pasal umah org gelap...:D). Lagipun dh lama rasanya x spend time ngn dorang.. sbb tiap2 minggu asik blk kg selesaikan umah kg jer.. .. hmm.. dh puas dah nie cr mood utk hidupkan suasana raya, tapi x gak muncul2 mood tu.. mm.. susah pulak nk rasa suasana tu tahun nie.. nape ek.... huhu..
Ari ahad plak aku lepak umah jer.. budak2 tinggal lagi kat tmn maju, sbb masa kitorang gerak, dorang tido lagi.. tapi bagus jugak dorang dok sana sbb aku nk siapkan tempahan jahit yg x siap lagi.. so, setle wat benda tu sume.. & dh alang2 bukak mesin jahit.. aku pun tenung keliling umah.. apa aku nk buat ngn umah yg mcm tongkang dh nie.. pastu cam dh boring lak ngan suasana tu..

yurp.. time to makeover.. haha.. seronoknya.. kebetulan pulak masa lepas sahur tu aku terpandang rancangan kt tv .. berkenan tgk langsir dia.. so aku pun jahit la.... gunakan skill yang ada kan.. (yg nie aku x kuarkan bujet pun.. cuma guna bahan2 sedia ada & aku ubah ckit2 apa yang ptt) :P. Lagipun dh lama dh aku simpan kain hijau tu.. tp x buat2.. so, inilah masanya..

nk citer ... panjang.. so, aku paste jer la a few gambar utk 'cuci mata' korang ek..

nie sebelum makeover... suasana tenang jer... tapi cam suram lak bila dh lama2 mcm nie.. serabut pun ada gak.. hehe



ha... nie selepas makeover... yg aku nk tunjukn langsir hijau tu je.. cute tak?? hehe.. langsir pink bunga2 tu mmg langsir lama, cuma aku bukak balik jahitan tgh dia & jadikan dia banyak pecahan cikit.. OK tak??

nk kata cantik sgt tu tidak la kan.. sbb umah aku pun kecik jer.. tapi kurang2 rasanya.. dh bleh la nk rasa ckit suasana raya tu.. kan.. :D

__________________________________________________________________________
** B kata.. xder day curtain ker... **wink** cam nk kena gi KAMDAR jer balik nie.. ahaks..

*********************** samb. post semalam... *****************************************
Disebabkan B dh tanya pasal day curtain.. aku pun terus gi kamdar carik & malam tadi gak siap jahit & pasang terus.. over tau...mmg berbaloi-baloi.. hehe nampak makin ceria.. budak2 pun suka jer.. ;D



tgk.. siap nk pose mcm2 lagi.. pakkan aku x larat nk layan jer dah.. loteh..





Comments

-: Fara_Lan :- said…
warna ijau tu mmg ceria la ita.. sejuk je mate memandang...
Ceria la rumah ita ari raye nie
Eyta Wahab said…
hehe.. yer ker fara.. haa.. dh tu bila nk turun KL nie?

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..