Heppy Anniversary !!!!

ari nie.. bersamaan 15.09.2009... Yerp.. tarikh ulangtahun perkahwinanku kembali lagi..untuk kali yang ke 8.... (betul ni 8 ni..kan B kan.. :P) huhu..

SELAMAT HARI ULANGTAHUN PERKAHWINAN B!!

Semoga ikatan perkahwinan ini akan terus kekal hingga ke akhir hayat.. Dunia & Akhirat.. Aminn...

Jom imbau kenangan silam.. hehe

ini gambar 1st masa kat vokay.. gambar nie amik lepas program minggu membaca.. Senior Kak Fida yg amikan.. kenen2kan aku ngan dia nie.. hehe

nie masa trip AJK Surau gi Melaka.. huhu.. masa nie dh kapel setahun dah nie.. :P

ni tahun 1998 klu x silap.. Aku tgh study lagi masa tu.. nie.. kat taman maju.. gi umah parents dia..

yang nie plak tahun 1999, masa nie kat KFC Sri Serdang, B study kat UPM masa tu.. dulu dia kat UPM skang.. aku plak hehe..

ha.. nie tahun 2001, lepas nikah kat Masjid Kg. Geylang.. mcm budak2 jer muka.. & yang lain2 tu gambar weding aku.. xleh nk share byk2 kat sini.. nk tgk lelebih.. jom dtg umah aku.. :D




Mcm2 rupa.. mcm2 saiz kan.. hehe..

Doakan kami bahagia hingga ke akhit hayat.. doakan kami sentiasa tabah & sabar dalam mengharungi liku2 hidup alam berumahtangga nie...

Semoga kalian juga beroleh kebahagiaan yang sama.. Aminn!!



Comments

`naaa` said…
Salam iTa & ePuL, haPPy 8th aNNiverSarY & mAy ALLAH bLess bOtH oF yOu..


vOcAy..? huhuuhuu.. ;)
Eija said…
patutnya ko ltk gmbr setiap tahun..
cukupkan lapan taunnyer gmbr..
lg best...huhuhu
w/everpun congrats
Eyta Wahab said…
to NAA, Tima kasih..

to IJA, mmg nk ltk sumer mulanya, tapi x sempat.. hehe.. anyway.. TQ

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..