Ari Raya KEMBALI...

Tinggal 2 hari lagi.. Insyaallah kita akan menyambut hari raya semula.. huhu.. skang nie pun kat opis dh agak lengang dh.. tapi aku still, x dpt lagi nk rasai mood raya tu... Nk try tgk esok camner lak.. mana tau kot2 tgh ngemas2 baju nk balik kg nnt, baru terasa mood raya tu kan.. hehe.. whteverlah... yang nyata..

kat sini aku nk amik kesempatan memohon ampun & maaf kepada semua sahabat handai, rakan taulan, sedara mara, kontraktor2, suplier2, kekasih hati, ahli keluarga, kawan baik, kawan kurang baik, kawan yg xbaik langsung hatta bukan kawan aku pun.. AKU MOHON AMPUN & MAAF gak kat korang semua.. Sesungguhnya aku pasti ada membuat kesilapan kat korang semua walau dalam sedar mahupun tidak.. Halalkan makan minum, mana2 terbelanja ke, teramik korang nyer makanan ke yg aku lupa nk bgtau.. mana tau kan.. Semoga korang semua beroleh kebahagiaan & kenikmatan dihari raya nie.. Semoga bergembira bersama ahli keluarga & jangan lupakan org yang kurang berkemampuan.. hah... yang ada tanggungjawab tu.. dh bayar zakat belum? kang terlupa pulak... K.. & secara rasminya.. klu korang terlupa nk mintak maaf kat aku pun xper.. Aku dengan rela hati memaafkan korang semua.. Of coz la.. aku kadang2 mmg terasa gak ngan korang2 tapi biasala.. mana manusia yg x melakukan kesilapan kan.. haa.. kira kita tutup buku lama & buka buku baru la nie ek.. Insyaallah.. lebih berkat & tenang lagi hati kita lepas nie.. hehe

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & MAAF ZAHIR BATIN..

Jemput2lah dtg kerumah.. & jangan lupa telefon aku dulu ek.. Klu tak nnt, minum air kosong jer la korang.. hehe..

Dari sudut hati :

Harnita Abd Wahab
UPM, Ex-SMVKK, Ex-PPD,Ex-PKB,Ex-Escatec,Ex-Sony,Ex-Hibex, Ex-Parkson,Ex-Matsushita

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..