tiba2..

aku memulakan hari nie dengan penuh gembira.. & aku lalui setiap saat itu dengan penuh sukaria & ketawa.. tersenyum kemana saja.. kerana aku nk raikan hari ini sebagai hari yang penuh bermakna dalam hidup aku.. tapi... tiba2 kedatangan itu.. menjadikan hati aku tersentuh & terasa pilu.. kenapa begini yer.. hmm... xper..xper... aku xnk fikir dh pasal tu.. biarlah ia begitu.. & aku xnak spoile kan hari bahagia ku ini kerana sekelumit rasa itu...

wake up eyta.. time to change.. time to move.. don't look back.. Life Must Go ON... yes!!!

tomorrow... aku akan ceriakan blog ini dengan cerita2 yg ceria..Insyaallah!!!!!!!!
harap2.. xder lagi yg menghampakan selepas ini.. kan...

_____________________________________________________________________

**kenapa yer.. bila kita nkkan sesuatu.. kita berusaha utk dapatkan ia.. tapi bila kita dh dapat.. kita biarkan jer benda tu merata2.. W.H.Y ????

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..