ntah apa2 ntah...

Minggu nie adalah minggu yang sangat2 BZ.. & hari nie plak aku rasa hari yang SGT PENAT dann... LAPAR!!.. hmm.. sebenarnya pagi tadi aku ada bawak bekal.. malam tadi aku masak mehun utk makan malam.. & mcm biasa lebihkan supaya boleh bawk gi opis esoknya.. tetiba pagi tadi teringat plak yang aku dh kirim ROTI CANAI telur kat member opis tu. so, pk2 .. xpelh.. bawak jer la mehun nie.. utk IJA.. so, smpi kt opis tadi member tu xder lagi.. so, joint jer la budak2 nie makan.. & makan jugak ngn IJA mehun yg aku bawakan utk dia tu.. tp ckp sekadar alas perut jer.. sebab terpkkan pasal ROTI CANAI yg dh dikirim.. tapi sedeynya.. DIA LUPA!!! hmm.. sedey & lapar .. dia cuma ingt utk blikan 'baby' dia je.. huhu.. Sedey... cam nak nangis.. so, malas nk layan perasaan aku terus buat keje yg mmg melambak2 utk disiapkan..

puas tahan lapar dr tadi.. xdan nk kuar bli makan.. Nasib baik Su nk kuar.. so kirim kat dia jer Wafer.. sbb tu jer yg aku berkenan nak makan.. Sbb su kata su nk gi ekonomi.. hmm.. aku x berapa suka ngn lauk2 kat situ.. aritu 1st time pegi.. & aku rasa tu jugak last kot.. hehe.. "memilih la plak.." tapi skang nie.. lapar lagi.. Wafer tu mcm x membantu apa2 plak.. nk gi bli nasik gak.. 'perut kampung' sungguh aku nie.. tapi.. hmm banyaknya tapi.. kat luar ujan & nk jalan aku rasa x larat la plak.. alangkah baiknya klu ada org bawak aku gi makan time nie kan.. hehehe.. xperlah.. jap2 lagi aku try kuatkan diri utk cr makanan baru.. huhu.. skang nk rest & kumpul tenaga plak..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..