"kalut"

hari ni aku mulakan hari dengan agak kalut.. mula2 jer ok sbb aku bgn awal.. so, ingtkan sumer under control.. tapi bila timing yg aku bujet dh lari.. hmm.. itu buat aku jadik temper.. haha... tambah2 bulan dekat nk mengambang nie.. lagi la aku hangin satu badan.. huhu..

"wanita sukar dimengerti"

abis sumer kena marah ngn aku.. pagi2 dh kena bebel.. pagi2 aku dh jadik "singa betina".. hah.. tu la dia.. sapa suh.. kadang2kan.. bukan kita nie saja2 jer suka2 nk mngamuk2 x tentu pasal.. selalunya kan.. adalah tu.. kisah2 semalam ke.. dulu semalam ke.. kelmarin ke.. x puas hati terbawak.. sampai la ntah.. bila2 pun ntah.. sbb hati tu suka simpan2 jer.. x mo luah2kan .. sbb x suka la nnt impak dia.. hmm... lagipun kan.. sejak kebelakangan nie ada 'satu penyakit' yg dtg tiba2 kat aku nie.. dh 2x dh aku kena.. bila gi jumpa Dr.. dia kata.. xper.. kita tunggu next time camne.. nnt puan dtg balik.. wat chckp itu ini.. bla..bla..bla.. hmm.. aku dh la x suka nak amik tau pasal sakit2 nie... klu dh ajal tba tu.. redha jer.. tapi tu la.. isk..isk.. dunia..dunia.. penuh cooobaan..

Bila kalut tu.. mmg efct semua benda kan.. yela.. selalu org kata.. klu kita mulakan hari ngan baik.. makan baikla ia sampai ke petang.. klu mulakan hari dgn :C maka akan terbawak2 la ia sampai ke malam.. hmm.. mmg pun.. tp tula.. xsuka sbenarnya.. xnak jugak sbenarnya.. tapi kenapa ?? isk.. itulah dia.. susah x susahnya hidup nie kan..
haha.. oleh kerana itu.. hr ni aku xder mood pun nk wat keje.. betul2.. smpai opis.. melepak kejap, dok kat pantry, pastu kuar gi sg.chua.. pastu balik, pastu kuar balik gi pesta konvo tu jalan2 release tensen.. hehe so, terapi tu menjadi la jugak.. & tulis blog nie pun menjadi terapi gak kat aku.. sbb x yah nk simpan2 dh.. luah jer kat sini.. cumanya.. kat sini luahan xleh 100%, tapi bolehla sekadar di pinggiran.. haha.. melalut suda.. skang aku nk rest.. nk chk2 email.. nk lepak2 tenangkan hati & minda..

babai..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..