"..?.."

Arini dh ari ke5 kita semua sambut puasa.. hmm.. cam cepat jer masa tu berjalan.. Dalam bulan puasa nie aku dah set target utk jalankan 5S utk meja & kawasan keje aku.. Mula2 memang payah nak mula. Tapi alhamdulillah, bila dh start buat.. rasa mcm x sabar plak nk untuk habiskan sumer.. nk tgk semua bersih & teratur.. haa.. sapa yg x suka kan.. so far, aku dh mulakan langkah pertama dengan meja & barang2 sniri dulu & hasilnya , aku sendiri suka tgk suasana baru tu..

Ikutkan keje mmg banyak, tapi ntah kenapa lately aku x leh nak fokus jer.. Kepala pun asik dok pk ke lain.. melayang entah kemana.. hmm.. bila 'mooDY' nie datang AKU PUN X SUKA.. sampai kadang2 aku rasa bersalah sniri ngan keadaan tu.. Lain yang aku cuba sampaikan, lain pulak yang jadik.. sudahnya.. jadik gaduh.. huhu.. xbestnya perkara itukan...

Xperlah.. harap2, aku gi kursus 2 hari nie. akan pulihkan balik semangat & emosi aku.. carik balik apa yg hilang sbenarnya dalam hidup aku nie.. Insyallah..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..