Apa nk citer...

hmm.. kebiasaan hari jumaat tghari nie.. aku gunakan masa utk rest & tido.. time nie jerla rasanya masa aku blh tido ngn tenang.. tambahan pulak utk beberapa minggu nie.. aku rasa ckp letih ngn situasi keliling, ngan keje, life, family.. & sometimes benda2 tu buat aku stress sniri.. pastu ngamuk sniri lagi.. huhu.. tapi ari nie.. tido ku dikejutkan oleh panggilan telefon yg ditunggu2.. yup.. it's urgent.. so, xperlah.. korbankan tido arini.. hehe.. Ingt nk smbung tido smula.. tapi, dh puas cuba lelap2kan mata.. FAIL.. xleh lelap gak.. so, aku pun terpikir.. apa lagi yang aku boleh buat... blog la apa lagi kan..lagipun dh lama blog nie sunyi...
tapi.. whts the story?? Lately, aku mcm kehilangan idea utk menulis cerita utk tatapan umum.. yang ada cuma cerita2 utk diri aku sendiri.. ;D.. N of coz its secret... bukan utk dikongsi oleh sesiapa.. sbb we need our own secret jugak kan.. "Life is Complicated.."

Skang tgh sibuk ngn isu H1N1.. semakin hari jangka kematian tu semakin meningkat.. Itu juga membuatkan aku risau. dah la ayen asik deman, pastu sakit2 perut, B pun demam.. Ija pun demam, abang demam, bongah pun demam.. hmm.. ramai betul family aku yg naik demam dah.. tp harap2 xder kaitan la ngn H1N1 nie kan.. lgpun mybe kitorang penat utk capai target masuk umah sblm puasa nie kan.. & esok, aku akn balik kg lagi.. mybe this week dh xder keje2 civil yg perlu dibuat. Cuma tinggal nk siapkan wiring & pindhkan barang.. yg mana sgt2 memerlukan tenaga.. itu juga kerisauan yg semakin bertambah.. kaki aku dh makin sakit semula.. ubat sumer dh abis dh..nk gi klinik.. x larat la plak.. letih asik ulang alik klnik je keje.. Malam tadi pun B ajak gi chckup kt spital.. aku malas jugak.. huhu apa nk jadi?? hmm.. sniri mau ingt la kan..

oopppss.. now 1.45 pm.. hmm aku kena gi tgk keje kat dewan la plak.. br tadi trgt dia kata nk pasang dlm 1 lebeh.. oklah.. GTG now.. later kita sambung lagi..

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..