hari INI...

HARI PERTAMA BEKERJA... hmm.. mcm budak baru masuk keje.. banyak benda yg rasa ntah mana ntah aku letak.. nak cari file dlm folder mana pun x ingt... Dok tgk meja aku yang lama dtglkan nie.. kalendar pun x berganjak dr saat aku cuti tu.. hehe.. Meja pun berabuk jer.. kertas2 pun x berusik.. tapi banyak benda yg x tersusun rapi sprti selalu... hmmm...

Ari nie.. mcm tau2 jer dorang nie aku masuk keje.. ramai lak yg call la, YM la, dtg jumpa la.. haha.. kira xtviti aku utk 1st day dtg nie.. mmg full la.. Senang citer aku leh kata penat la ari nie.. tapi xkan nk bgtau kt dorang aku penat kan.. kang ngata plak.. dh lama cuti, nk kata penat plak.. huhu.. dia bkn apa tau.. secara automatiknya.. bila AKU DAH ADA.. so, masing2 dh biasa tanya itu & ini.. so, aku pun dah terbiasa.. bangun & pegi jer tolong apa yang patut.. smpi lupa jap la kaki yg masih 'berpantang' nie.. sampai akhirnya mereka sndiri yg remind aku pasal 'KAKI'.. ayat paling x bleh blah.. "lutut dh senget pun ada hati nk jalan jauh2.." well.. apa nk wat.. dah 'terbiasa' kan.. sumer benda buat sendiri.. anyway.. nasib baik jugak.. sbb ada insan2 pihatin yg sayang kat aku nieh.. tolong aku selagi boleh.. hehe.. TQ sumer2.. kalau la tiap2 hari mcm tu kan bagus.. :P.. apa2pun.... padan muka aku.. sebabnya.. ari nie aku dah rasa lepak dah.. huhu... smalam pun tetiba jer aku kena balik lewat... sbb kesiankan SI AIN, yg terkontang kanting seorang diri siapkan buku2 utk event ari nie.. Bleh lak kengkawan seangkatannya tinggalkan dia mcm tu jer.. Aku dah merasa dah dulu masa aku kena wat sniri.. so aku x sampai hati nk tinggalkan dia.. walupun hakikatnya aku dh lepak dah nie.. tapi xperlah.. XRUGI pun aku tolong dia.. kurang2 dia pun leh balik awal.. tapi ain kata.. ain balik lambat gak.. sian ain...

Sampai umah.. mandi2, siap2 terus gi umah along, sbb along wat besday hanna.. hmm.. masa tu kaki dh sengal2 giler.. so, xlepak lama kat umah along.. dlm kul 10 chow dah.. balik umah.. sapu minyak seluruh kaki, tampal ketotop, pakai guard, makan ubat & tido... ari nie.. aku lepak jer kat opis.. nk gi jenguk dewan seminar tu pun aku x mampu.. sbb kang takut xterkawal diri utk duduk diam & pandang jer org wat keje.. huhu.. x sampai hati aku.. so, better aku dok diam kat opis nie jer.. melayan perasaan.. hehehe..

Comments

ain tomei said…
hehehehehe...akak,,,thanx banyak2 tolong ain yeh.terharu lak de name ain dalam ni... ;p
cayunk akak!!u'r da best la!!
Eyta Wahab said…
hehe.. xder hal la ain.. Sian tgk ain aritukan... ayway congrats sbb majlis ON dgn jayanya.. :D

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..