esok.. KEJE?? huhu..

hmm.. mcm x caya jerkan... pejam celik..pejam celik.. dh sebulan stengah aku MC.. huhu.. & ESOK!!! haaaa... APA??!! Keje dah?? huhu.. hmmm... actually.. my MC is till today.. & arini aku kena gi flw/up lagi kat Az-Zahrah.. pastu Fisio again.. hmm.. so, klu ikut perkiraan.. aku rasa aku dh bleh start keje esok dah.. w/pun bukan 100% komitmen aku bleh bagi bila dh start keje nnt.. tapi at least.. aku dh boleh pegi keje.. boleh la bawak keta..'baik2'.. hehe.. leh la setakat jalan dari meja ke Pejabat Dekan tu.. aku kira no hal la.. Cuma yg perlu.. slow & steady.. xleh jalan katun cam dulu2.. yg mana aku suka sgt jalan laju2 tu.. hehe..

Petang nie.. kul 2.30 aku nyer appoinment. tapi rasa cam liat jer nk pegi.. almaklumla.. tghari kan.. lagipun pegi kali nie sorang2 jer.. selalu B temankan.. tapi arini aku kata kat B.. aku bleh g sniri .. Insyaallah.. so, xyah la susahkan dia... tp nmpak gaya td B pun cam risau lagi jer.. hehe.. "Don't wory la cayang.. OK Insyaallah!!" :P pastu B kata tadi suh mintak lagi sehari MC.. suh aku rest lagi esok & start keje pd minggu baru.. ISNIN nanti.. hmm.. mana2lah kan.. tgk DR kata apa.. suh keje esok pun ok.. Isnin pun ok.. Klu stakat sehari jer lagi dia bg MC x kisah.. jangan dia suh aku rest lagi 2 weeks sudah.. tak mampu dh dok umah lama2.. hehe...

Apa2pun.. kita tgu result petang nie.. :D

Comments

Popular posts from this blog

WhY???

Tahniah Eija & Ejan !!!

it's normal..